掃呢頁CODE去手機

2018年11月26日 星期一

吳卓林:吳卓林同性婚姻 王賢誌:唔到其他人畀意見 __,吳卓林,吳綺莉,王賢誌,

王賢誌話旁人畀唔到太多意見。東華三院應屆主席王賢誌(Vinci)與同性伴侶Kevin到中環出席願望成真基金活動,提到吳綺莉女兒吳卓林與網紅女友Andi ...


王賢誌話旁人畀唔到太多意見。


東華三院應屆主席王賢誌(Vinci)與同性伴侶Kevin到中環出席願望成真基金活動,提到吳綺莉女兒吳卓林與網紅女友Andi結婚,Vinci指初時忙於工作沒留意,後來有很多記者致電自己,他看新聞才知情:「卓林19歲,Andi 31歲,兩個都係成年人,無論同性定異性都好,喺法律容許嘅地方,又經過深思熟慮,就唔到其他人畀意見,惟有係祝福。」

問到是否覺得她們勇敢?他自言是過來人,覺得這件事不應用勇敢來形容:「我好明白身為名人,返到香港法例又唔同,要面對好多其他人嘅眼光同壓力,佢哋要有心理準備先得。」Vinci坦言與吳綺莉相熟但較少聯絡,不擔心卓林的婚姻令她有何想法,但有留意兩母女的關係時好時壞:「依家塵埃落定,希望大家向好嘅方面走,始終血濃於水,最終都會Positive嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!