掃呢頁CODE去手機

2018年11月9日 星期五

【最期待畫面出現了】楊冪唐嫣兜口兜面互當透明 戲都唔做喇! __,楊冪,唐嫣,

唐嫣早前喺維也納結婚,閨蜜楊冪卻缺席,兩人不和傳聞已甚囂塵上,如今又添一筆。噚晚,有戲睇。唐嫣同楊冪都現身北京出席時裝活動,咦咦咦,最期待的畫面出現了 ...


唐嫣早前喺維也納結婚,閨蜜楊冪卻缺席,兩人不和傳聞已甚囂塵上,如今又添一筆。



噚晚,有戲睇。



唐嫣同楊冪都現身北京出席時裝活動,咦咦咦,最期待的畫面出現了——真係冇偈傾喎!除咗大合照時隔得遠遠地,就連喺後台明明只有一步之遙,佢兩個都冇眼神交流,偈都冇傾,互當透明。



同場仲有Angelababy、黃曉明、趙薇等人,Baby一拍埋唐嫣同楊冪身邊,感覺都幾撞臉。唔知係咪因為大家個樣似,所以特別有親切感,故此楊冪雖然同昔日姊妹唐嫣冇偈傾,但就同Baby雞啄唔斷。





【缺席婚禮】為爭戲好姊妹反面 揭楊冪唐嫣不和原因

https://bit.ly/2OwTfTq





唐嫣(中)與楊冪(左)喺後台零互動,右為Angelababy。(影片截圖) 唐嫣(中)與楊冪(左)喺後台零互動,右為Angelababy。(影片截圖)
之前已經話Baby同楊冪似樣0架啦…(影片截圖)

之前已經話Baby同楊冪似樣0架啦…(影片截圖)
可能因為咁,所以佢兩個特別好傾囉。(影片截圖)

可能因為咁,所以佢兩個特別好傾囉。(影片截圖)
似唔似?(微博圖片)

似唔似?(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!