掃呢頁CODE去手機

2018年11月3日 星期六

藍潔瑛離世:【韶華去了未再來】藍潔瑛最後的公開訪談 __,藍潔瑛,

藍潔瑛2015年最後在港公開接受訪問。藍潔瑛近年少有公開露面,最近一次在港接受專訪要數到2015年,當時佢接受梁榮忠訪問,一頭黑色短髮化上淡妝嘅佢,精 ...


藍潔瑛2015年最後在港公開接受訪問。


藍潔瑛近年少有公開露面,最近一次在港接受專訪要數到2015年,當時佢接受梁榮忠訪問,一頭黑色短髮化上淡妝嘅佢,精神非常唔錯。

最愛「玲姐」

喺訪談中,藍潔瑛大談過去拍劇及生活。佢坦言最鍾意嘅角色係1992年《大時代》嘅「玲姐」,而呢個角色藍潔瑛要演繹少女變中女嘅變化,係劇中靈魂人物,背景際遇坎坷。佢話以為做學生妹好易:「但睇番playback,原來好唔掂,輕視咗以為得,但過唔到自己嗰關!」講到最鍾意邊場戲時,佢就話匿埋後巷叫劉松仁救佢嗰場,仲點名大讚郭藹明及楊羚做得好添!

同家姐2年冇見

梁榮忠講到有傳佢因為太投入角色導致精神出現問題,藍潔瑛否認冇抽離唔到:「我何來搵一個方展博,方乜乜喺我身邊呀?」至於平時會搵邊個傾偈,佢就話成日打畀家姐,最close係佢,不過經常飛去電話留言!問到係咪冇辦法聯絡到,藍潔瑛就話:「我去搵佢囉!」不過兩人已經有2年以上冇見,對上一次見係藍潔瑛入醫院,但出嚟後就聯絡唔到!至於有冇其他朋友,藍潔瑛就猶豫咗陣:「都有㗎,唔多!Maggie、吳君如、羚羚(楊羚)。」

「最緊要健康」

講到生活費,藍潔瑛大方承認要攞綜援:「仲有一個講國語嘅(人)每個月畀幾千蚊我。」咁有咩幫到佢呢?佢話:「我真係唔知喎!錄吓歌畀我聽吓囉!」如果可以避開晒傳媒,會唔會想復出?藍潔瑛好肯定話:「會,點會唔會呀?做演員啦,唔通叫我寫稿呀!」言談間藍潔瑛思路清晰,仲識得講笑添!不過佢就冇咩特別角色想試。最後,佢就話最緊要健康,內心喜悅緊要過開心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!