網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月2日 星期五

雞排妹鄭家純:女神封盤 雞排妹自爆日本男友似足孔劉 __,鄭家純,雞排妹,女神,

玩交友程式可以識到似孔劉嘅醫生?擁有32E豐滿上圍被網民封為女神的「雞排妹」(鄭家純),早前傳出與導演李伯恩過從甚密,她火速於社交網澄清,正當一眾粉絲 ...


玩交友程式可以識到似孔劉嘅醫生?


擁有32E豐滿上圍被網民封為女神的「雞排妹」(鄭家純),早前傳出與導演李伯恩過從甚密,她火速於社交網澄清,正當一眾粉絲以為可以鬆一口氣時,近日有指她承認與一名日本兒科醫生拍拖,位醫生個樣仲要好似韓國男神孔劉!

年初雞排妹去咗日本遊學,為體驗生活同埋幫直播節目搵材料,佢就決定試吓用交友程式,第一次用就搵到依家呢位男友,初次接觸後覺得大家都幾啱傾,Keep住發展到依家仲拍埋拖,雖然係透過網絡認識,雞排妹話佢哋唔係玩玩吓態度好認真。

為咗維繫感情,雞排妹自爆一個月會飛兩次去日本會男友,而男友久唔久都會飛去台灣搵佢,仲大讚男友非常溫柔、有耐心,不時都會揸機幫佢影好多絕密靚相。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!