掃呢頁CODE去手機

2018年11月3日 星期六

藍潔瑛離世:尊重好姊妹 曾華倩:望藍潔瑛搵到快樂健康 __,曾華倩,藍潔瑛,

曾華倩與藍潔瑛情同姊妹,曾華倩祝福她可以在第二個世界找到快樂與健康。跟藍潔瑛情同姊妹的曾華倩接受東網訪問時表示:「好突然!好可惜!我認識嘅佢,係好唔鍾 ...


曾華倩與藍潔瑛情同姊妹,曾華倩祝福她可以在第二個世界找到快樂與健康。


跟藍潔瑛情同姊妹的曾華倩接受東網訪問時表示:「好突然!好可惜!我認識嘅佢,係好唔鍾意人哋講佢嘅嘢,所以我都唔想講關於佢嘅事,作為一種尊重,相信佢都想我咁做!」

華倩心情沉重,希望藍潔英往後可真正找到快樂!她說:「希望佢去到第二個世界,搵到佢嘅快樂同健康!(最後見面係幾時?)好多年,耐到唔記得喇…但間中都會通電話。(對方講咩?)講一啲我唔係好識聽嘅嘢。(會出席喪禮或幫手辦後事?)睇時間啦,睇有咩幫到,呢刻都唔知有咩可以做,太突然喇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!