掃呢頁CODE去手機

2018年11月25日 星期日

張崇德:張崇基屋企嚴重焚毀 張崇德爆哥哥無家可歸 __,張崇德,

充滿正能量!入行25年的歌手張崇基與張崇德舉行第二場演唱會,圈中好友任達華、鄧萃雯、鄭丹瑞、關寶慧及劉雅麗等也有捧場。任達華稱剛返港便趕來捧場,看一會 ...


充滿正能量!


入行25年的歌手張崇基與張崇德舉行第二場演唱會,圈中好友任達華、鄧萃雯、鄭丹瑞、關寶慧及劉雅麗等也有捧場。任達華稱剛返港便趕來捧場,看一會兒便要開工拍戲,他又反問崇基、崇德在個唱上為何不除衫騷肌。

張崇基家中失火

張崇德笑言不想浪費舞台服裝,所以不會除衫:「今次演唱會係最多套服裝嘅一次,一共有七套衫,多到連換衫時間都唔夠,我哋要喺台上換。」另外,崇德昨晚在台上大爆哥哥家中失火,他解釋:「我哋每次開演唱會都想帶啲訊息畀大家,工作雖然遇到好多困難,但我哋一直堅持,喺個幾星期前哥哥間屋失火,佢呢段期間係無家可歸,所以希望觀眾畀多啲鼓勵佢。」

損失慘重

崇基透露因為電短路而燒着了工人姐姐的房間,之後火勢一直蔓延:「消防員同我講咗四個字-嚴重焚毀,我間屋仲係全新裝修咗幾個月,細佬好擔心我,我話搞好個演唱會先,依家間屋係原封不動,當日出動咗四架消防車同兩架警車,再嚴重少少就要上港聞,我依家暫住喺酒店,太太就返咗娘家住,損失慘重,損失咗七位數字。」崇德笑言他們是樂壇不死鳥,雖然人生發生很多不如意事,但都要前進。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!