網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月24日 星期六

王菲:一世隱姓埋名!李亞鵬想收埋李嫣喺美國 __,李亞鵬,王菲,

李亞鵬接受訪問時,自爆李嫣出生時,想過一輩子將女兒藏在美國。天后王菲前夫李亞鵬日前接受訪問時,透露天生患有兔唇嘅女兒李嫣喺8時再次入院接受手術,令佢擔 ...


李亞鵬接受訪問時,自爆李嫣出生時,想過一輩子將女兒藏在美國。


天后王菲前夫李亞鵬日前接受訪問時,透露天生患有兔唇嘅女兒李嫣喺8時再次入院接受手術,令佢擔心得落淚。李亞鵬更透露當初想過「收埋」阿女喺美國,一世隱姓埋名!

當時37歲嘅王菲喺懷孕4個月時,胎兒已被確診患上先天性唇顎裂(兔唇),不過佢堅持將女兒生下來,後來佢接受著名主持人楊瀾訪問時表示:「我的信仰不允許我這麼做(墮胎)」。喺生下李嫣及坐完月後,王菲就帶女兒遠赴美國接受漫長嘅治療,據悉,李嫣第一次接受手術時,只有3個月大,令作為父母嘅兩人非常心痛。

而李亞鵬今次受訪時就表示當時擔心女兒心靈受創,佢話:「嫣兒剛出生的時候,其實我有想過,要不然就把她一輩子藏在美國吧!至少可以保護她!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!