掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

江嘉敏:與浩信傳緋聞壓力爆煲 江嘉敏即「絕交」 __,江嘉敏,

江嘉敏為《兄弟》喺屋企苦練揸槍姿勢,點知最後唔使揸。無綫小花江嘉敏(Kaman)近年備受公司力捧,在新劇《兄弟》中首度擔正女主角。拍攝期間,她與拍檔王 ...


江嘉敏為《兄弟》喺屋企苦練揸槍姿勢,點知最後唔使揸。


無綫小花江嘉敏(Kaman)近年備受公司力捧,在新劇《兄弟》中首度擔正女主角。拍攝期間,她與拍檔王浩信傳緋聞,Kaman自爆當時為避嫌而未有理睬對方兩天,幸得好姊妹劉穎鏇出手化解尷尬。現有正印男友的Kaman大讚對方十分理解其工作,不會干涉她拍親熱戲。

Kaman在劇中飾演女保鏢,她笑言今次是優差一份,沒有任何打戲及開槍鏡頭﹕「我見其他演員打得好開心,我都想打,開劇之前我好期待,有問監製我需唔需要上拳擊堂,佢話你個角色唔使打,應該要揸槍,仲話會寫多啲揸槍場面畀我,我喺屋企苦練揸槍姿勢,但最後係一場揸槍戲都冇。後來我同監製講你呃我,佢話開《姊妹》嘅時後補番畀我。」

爆緋聞唔睬王浩信

Kaman首次做女一,加上對手是視帝王浩信,已令她緊張不已:「我有同監製傾點去演,我個人比較百厭調皮又多嘢講,佢叫我要成熟啲、唔好咁小朋友,所以開頭一星期我好靜,佢有唔慣,仲問我係咪唔開心。」怎料拍攝沒多久,Kaman與浩信便傳緋聞,更令她壓力爆燈:「我拍劇經驗唔多,傳緋聞係第一次,真係唔識點去處理,當時我哋喺英國拍緊劇,初時我有啲尷尬,我怕大家一齊傾劇本,會畀人繼續寫,我有兩日冇睬過佢,不過監製同Tiffany(劉穎鏇)覺得我唔可以因為緋聞而影響表現,咁係唔專業,係Tiffany拖住我過去同浩信打呼招打破隔閡,我覺得佢哋講得好啱,如果因為咁小事而影響自己表現同團隊,對大家好唔公平。」

Kaman與浩信在劇中飾演情侶,兩人是歡喜冤家,但親密戲欠奉,問到最難忘一幕,她笑謂:「我比較貪食,體重有番咁上下,一直以來都冇男對手可以成功一吓就抱起我,其中有幕係我暈低咗,浩信係第一個可以公主抱起我嘅男仔。」最近承認拍拖的Kaman問到拍親熱戲之前是否要向男友備案?她直言:「我有同佢講過,問佢拍呢類戲ok唔ok,佢話呢個係你工作,佢好明白,會支持我嘅工作,佢唔會因為自己個人喜好而去控制同決定我要做啲乜。」

兩年後想攞獎

Kaman對今次角色期望甚殷,希望憑此角令事業再上一層樓,講到目標,她謂上年的目標是兩年內令全港市民都識得她:「我依家都係繼續向呢個目標前進,如果兩年後可以攞獎就最好。」至於最想挑戰的角色,愛說過不停的她反高潮地說:「我想做啞巴,個個都話我好多嘢講、好嘈,我要畀佢哋知,我真係可以唔講嘢,而且唔講嘢可以用力收下巴,佢哋成日話我肥。」

化妝﹕Namnam Lam

髮型﹕Haffman Cheng

服裝﹕Wardrobista

場地﹕1963木十豆寸


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!