網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月20日 星期二

馮盈盈透視焗除底褲 __,馮盈盈,

馮盈盈側身透視勁性感,老友麥明詩大露背輸晒!
馮盈盈透視焗除底褲台慶夜一眾女星盛裝示人,有「MK港姐」之稱的馮盈盈去到盡,以低胸及側身透視上陣,但擺甫士時不慎露出小肚腩,她說:「條裙好大陣仗,喺以 ...


馮盈盈透視焗除底褲

台慶夜一眾女星盛裝示人,有「MK港姐」之稱的馮盈盈去到盡,以低胸及側身透視上陣,但擺甫士時不慎露出小肚腩,她說:「條裙好大陣仗,喺以色列運過嚟,好多人爭呢條裙。」老友麥明詩指對方試裙時有穿內褲但太明顯,盈盈即說:「係囉!所以就除咗!(男友點睇?)佢睇到呆咗,話會引人遐想。」

劉佩玥以一身Deep V露背裝上陣,甚具仙氣,但不慎失策露胸墊,她說:「唉!因為我太大動作,有少少移位,係失手咗!化妝師都有叫我真空,但我好緊張,又過唔到自己嗰關。」至於「咪神」張秀文心口突然加個交叉大煞「峰」景,她說:「成日畀人話中門大開,今日揀呢套衫叫做『中門大關』!」而朱千雪與江嘉敏齊齊佩戴英皇珠寶贊助的首飾上陣,分別總值逾千萬港元及六百萬元。



麥明詩
  • 麥明詩
陳煒失落星馬視后,睇吓台慶頒獎禮能否補中?

  • 陳煒失落星馬視后,睇吓台慶頒獎禮能否補中?
陳瀅輕輕烏身,甚有睇頭。

  • 陳瀅輕輕烏身,甚有睇頭。



鍾意就快D Share啦!