掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

【帶寵物探老人】婆婆追問:以前係咪同鄭秀文一齊 許志安笑應:而家都係 __,安仔,許志安,鄭秀文,

許志安早前與一班熱愛跳舞的聾人,一起拍攝手語版《流淚行勝利道》MV,今次又以大愛、共融角度,宣傳新作《教我這麼愛下去》。為宣傳他去到元朗一間老人中心進 ...




許志安早前與一班熱愛跳舞的聾人,一起拍攝手語版《流淚行勝利道》MV,今次又以大愛、共融角度,宣傳新作《教我這麼愛下去》。為宣傳他去到元朗一間老人中心進行探訪,並帶同來自「香港動物輔助治療學會」的三隻受過專業訓練的治療犬,包括擁有不少粉絲的「淡定哥」、還有「不不」和「Tiger」,一起與公公婆婆們歡度了一個愉快的下午。

擁有愛犬Lucky的安仔,明白動物擁有一種能療癒人心的能力,於是提議到護老院探訪的同時,帶同治療犬氹老友記開心。安仔表示:「我歌迷會有義工團,以前都試過同佢哋出去做義工探訪護老院,今次仲帶埋治療犬同行,原意其實想帶歡樂俾佢哋,但實情係治療緊我,因為我可以放下工作,到頭來比佢哋更開心。」

雖然當日有部份老友記未敢與動物進行任何接觸,但最終被安仔和治療犬的熱情所溶化,更有長者主動要求餵動物食零食,安仔還在旁唱粵曲助慶。有一位婆婆更突然問安仔:「你以前係咪同鄭秀文一齊?」頓時哄堂大笑,安仔也大方回應說:「而家都係喎,乜你咁八嘅,咁你知唔知羅家英同邊個?劉浩龍同邊個?沈震軒又同邊個?」

鍾意就快D Share啦!