掃呢頁CODE去手機

2018年11月17日 星期六

【做棟篤笑夠薑貴過黃子華】茜利妹開騷論盡舊老闆: 我唔會就住講! __,黃子華,

聽到茜利妹呢個名,你會諗到DJ囉!今時今日,佢係多媒體藝術家,同時繼續靠把口搵食。子華神就退隱,佢就單人匹馬做楝篤笑,嚟緊十二月茜利妹就有兩場,喺ha ...




聽到茜利妹呢個名,你會諗到DJ囉!今時今日,佢係多媒體藝術家,同時繼續靠把口搵食。子華神就退隱,佢就單人匹馬做楝篤笑,嚟緊十二月茜利妹就有兩場,喺happy hour時間舉行嘅talk騷。

第一次當然出盡佢洪荒之力,涉及話題係呢啲!

「話題入面都有好多多元嘅嘢,無論係性小眾、性大眾,或者係嗜好小眾,呢啲不同怪癖又有。大主題就係我呢二十年喺職場上嘅奇趣見聞,淨係講吓過往老闆已經有好多話題,但係要睇吓點講,因為大家好多都知道我嘅老闆係邊個。」茜利妹說。

佢嘅舊老闆,粒粒都唔少嘢!俞琤、大班,仲有羅傑承。

「所以要好有技巧,但一定要爆啲嘅,所以我無請啲舊老闆嚟睇,sorry老闆,下次先啦。唔邀請住,因為今次係細場,嗰啲係大老闆,大老闆要睇大場嘅,下次先叫佢哋。所以有一個保證俾觀眾嘅,就係會講以前老闆啲嘢,但係以前嘅老闆係唔會嚟睇,所以你可以想像到尺度去到邊,即係我唔需要就住講,所以我諗起碼呢樣嘢,做緊嘢嘅人都會有興趣聽,最鍾意聽老闆嘢嘛!」

至於茜利妹啲票價,由三百一跳到五千,仲有最貴嘅八千,竟然仲貴過黃子華,貴價嘅女皇套票,究竟攪邊科﹖想知,睇片

鍾意就快D Share啦!