掃呢頁CODE去手機

2018年11月4日 星期日

祈願天國沒有欺凌 楊曼莉:佢呢幾年過得唔好 __,藍潔瑛密友,楊曼莉,

楊曼莉在微博貼出與藍潔瑛合照,悼念好友。
楊曼莉在微博貼出與藍潔瑛合照,悼念好友。【本報訊】藍潔瑛猝逝消息傳出後,不少人感可惜之餘,亦認為是一種解脫。有消息指早年有不少圈中好友出錢出力資助她, ...


【本報訊】藍潔瑛猝逝消息傳出後,不少人感可惜之餘,亦認為是一種解脫。有消息指早年有不少圈中好友出錢出力資助她,直至發現藍潔瑛染上惡習,精神狀態又出事,圈中好友才開始遠離她。



指藍夢想做歌手

在藍潔瑛最後歲月,密友楊曼莉一直給予支持照顧,對好友猝逝,楊曼莉在微博留言:「藍姐,懷念與您一起唱歌,吃飯,逛街的日子。祈願天國沒有欺凌,一路走好。」其後她接受《蘋果》電話訪問時稱:「喺移民前託咗佢啲影迷去幫手照顧佢,仲有幫手籌啲生活費畀佢,我哋有電話聯絡,不過佢話呢幾年生活過得唔係好好。」

問楊曼莉有否與藍潔瑛的家人聯絡?她說:「有,但係其他嘢唔方便講太多,要徵詢咗佢家屬嘅意見。」對於與藍潔瑛相處的軼事,楊說:「真係有好多難忘嘅事。佢係一個好善良、有智慧嘅人,好喜歡唱歌,一直夢想做個歌手,我仲試過陪佢去唱片公司試音,不過最後唔成功,可能負面新聞太多,但係佢把聲係屬於女中音,很難得嘅磁性好聲音,做唔成歌手實在好可惜。」

至昨晚約9點,《蘋果》發現楊在藍潔瑛住所樓下現身。楊透露今年農曆新年時曾與藍見面:「佢咳得好犀利,需要接濟。佢呢幾個月精神好似好啲。」她又指上月曾傾電話:「佢又咳、又話冇錢。」

■記者何慧斯




鍾意就快D Share啦!