掃呢頁CODE去手機

2018年11月1日 星期四

黎國輝:玩人形蜈蚣除Bra 阿感肉緊咀新娘拗晒腰 __,阿感,黎國輝,人形蜈蚣,

阿感今日喺香港補擺酒,要過五關斬六將呀!無綫38歲藝人黎國輝(阿感)同台灣老婆YoYo今日喺香港補擺酒,一早新娘子就喺Instagram上載靚靚自拍, ...


阿感今日喺香港補擺酒,要過五關斬六將呀!


無綫38歲藝人黎國輝(阿感)同台灣老婆YoYo今日喺香港補擺酒,一早新娘子就喺Instagram上載靚靚自拍,兩人仲跟足傳統着上中式禮服,而兄弟團就有袁文傑、羅天宇及細佬胡㻗、孖仔周志文及周志康等,玩新郎環節時仲喺facebook直播添!

一班兄弟同新郎齊齊頭笠絲襪,變咗隻蜘蛛連為一體,又玩「人形蜈蚣」鬥快除Bra,仲要飲苦茶,夠晒「重口味」,不過相對要用wasabi刷牙相信班姊妹已經好留手喇!而最後阿感就要Rap「愛的宣言」向老婆示愛,真係過五關斬六將終於抱得美人歸!!雖然一對新人已經喺台灣註咗冊,但阿感都非常緊張仲手震添!新郎又向新娘跪地獻花,兩人仲咀到拗晒腰,氣氛熱鬧又充滿愛呀!

而阿感接受東網訪問時表示好輕鬆,因為有「最Hea」兄弟團!講到開門利是,佢就準備咗兩封,點知姊妹就揀中得10蚊港幣嗰封,不過點會放過佢哋呀,所以阿感就補上另一封台幣大利是!至於金器,阿感就透露媽媽送咗兩對龍鳳鈪同一隻金豬畀新抱仔!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!