掃呢頁CODE去手機

2018年11月23日 星期五

林師傑:C1:林師傑娶咪神歐陽巧瑩啜爆 __,林師傑,歐陽巧瑩,

破傳統唔接新娘瞓晏啲!星夢歌手「木偶哥」林師傑與無綫咪神歐陽巧瑩昨日結婚,一對新人在婚宴前360度旋轉激咀一分鐘,師傑更緊張到全身震晒!一對新人受訪時 ...


破傳統唔接新娘瞓晏啲!


星夢歌手「木偶哥」林師傑與無綫咪神歐陽巧瑩昨日結婚,一對新人在婚宴前360度旋轉激咀一分鐘,師傑更緊張到全身震晒!一對新人受訪時透露想享受二人世界,暫不準備生B,實行婚後設防!

現年30歲的林師傑與26歲無綫咪神歐陽巧瑩(Tammy)拍拖近4年,終於拉埋天窗,昨日在尖沙咀The Mira筵開35席宴請親朋。一對新人在兄弟姊妹團陪伴下受訪,身穿露背婚紗的Tammy明艷照人,在傳媒要求下,與新郎師傑錫足1分鐘,之後師傑深情望住妻子講「I Love You」,然後抱抱,冧到痹!

一講嘢就喊

提到沒有接新娘,林師傑為此解說:「知大家好忙,所以今日最重要嘅環節叫『瞓晏啲』,想大家開心,屋企人都好好,唔使我哋跟足傳統。」Tammy大爆師傑很緊張,心跳得好快,甚至全身打震:「我哋拍拖4年,都冇見過佢咁緊張,攬住佢嘅時候,覺得佢成身震晒同好熱,佢話畀我聽好緊張同想喊,頭先喺場內一開始講嘢就嚟料(指喊),第一次見到佢咁,好得意,佢個樣好尷尬同手足無措,好搞笑,但我當時都有啲眼濕濕。」問到晚宴會否有表演?師傑說:「會,我寫咗首歌叫《美麗的妳》送畀太太,但只寫咗半首,因為下半世未過完,兄弟團之一譚俊彥會彈結他。」談到婚後是否不設防即生B?Tammy說:「唔想咁快做媽咪住,兩年後先,明白有仔趁嫰生,但想過吓二人世界。」

搵錢先諗生B

在旁的師傑亦贊同:「等我儲多啲錢先,依家有啲抆水。大家都喜歡小朋友,一仔一女都好正,但我事業暫時未起飛得好好,有小朋友要花好多時間陪佢哋,好似屋企人培養我一樣……」說到此處,他感觸想喊,新娘子即笑言:「好搞笑!」

一對新人於晚上8時多舉行簽字註冊儀式,換上低胸婚紗的Tammy,與林師傑完成儀式後繼續「咀不停」。之後雙方致詞,談到屋企人時,均忍不住落淚,林師傑亦感謝星夢老闆何哲圖及無綫劇《特技人》一班好兄弟尤其譚俊彥的照顧,令他很感激。

此外,陳山聰、何雁詩和楊秀惠等均有出席婚宴,問到山聰為何不與女友同來?他說:「我女友唔識佢哋,而且佢好少嚟呢啲場合。(幾時到你?)次次都會畀人問一次,暫時工作好忙,排到出年5月。(下年冇機會?)我都唔知,等上天安排。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!