網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月2日 星期五

吳嘉熙(Cheronna):被嘲唔靚又肥!吳嘉熙迷失3年似患驚恐症 __,吳嘉熙,Cheronna,

要有好大勇氣呀~歌手吳嘉熙性格樂天,原來亦曾飽受驚恐和迷失,令她變得鬱鬱不歡,年底就告別二字頭歲數,為怕人生留下遺憾,她決定接受考驗,希望做出令自己覺 ...


要有好大勇氣呀~


歌手吳嘉熙性格樂天,原來亦曾飽受驚恐和迷失,令她變得鬱鬱不歡,年底就告別二字頭歲數,為怕人生留下遺憾,她決定接受考驗,希望做出令自己覺得驕傲的事!

組合Super Girls(SG)成員吳嘉熙(Cheronna)繼渡海泳後,將於年底再挑戰毅行者,今年踏入三字頭的她坦言不想人生有遺憾:「我年尾就29+1,趁叫做後生快啲做,驚老咗做唔到,我覺得呢兩項都係考毅力,希望挑戰到自己。」男友黃奕晨兩項活動都陪她報名參加,她笑說:「係我逼佢,但佢肯願意陪我去做。」

跑步練氣準備

毅行者要四人一組,除了她及奕晨,還有張惠雅及On仔@CAllStar,Cheronna說:「講求團體性,因為100K要喺48小時內完成係唔容易,要上山落山又斜路,仲要捱眼瞓冇得紮營,寧願快快完成,我哋目標係捱一晚夜,希望喺36小時內完成,大家要校啱一個步伐,互相鼓勵。」他們現時做足準備,一有時間就行山、跑步練氣:「盡量早啲瞓,試過唔夠瞓去行係唔舒服。」

冒汗心跳加速

講到第二首單飛新歌《你的你》充滿正能量,看似開心果的她,曾自覺被標籤肥和唔靚,令她陷入長達三年的迷失,當時情緒好波動:「喺屋企都會突然出晒汗、心跳加速,吹緊頭髮會突然好驚,要周圍行冷靜吓。」她曾懷疑是否要改變自己去迎合大家,但這樣做違背宗旨,令自己不開心:「首歌係鼓勵大家,你唔係一個人嘅,好多人都面對呢個情況,希望唔好咁執着呢啲,做一個開心嘅自己。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!