掃呢頁CODE去手機

2018年11月4日 星期日

張彥博:拍劇Chok親頸椎 張彥博報平安:I am OK __,張彥博,

整親頸椎可大可小!無綫劇集《跳躍生命線》自播出以嚟口碑同收視都不俗,當中飾演救護員「雄姐」一角嘅張彥博行暖男路線大受觀眾喜愛。日前播出嘅一集講述佢出勤 ...


整親頸椎可大可小!


無綫劇集《跳躍生命線》自播出以嚟口碑同收視都不俗,當中飾演救護員「雄姐」一角嘅張彥博行暖男路線大受觀眾喜愛。日前播出嘅一集講述佢出勤時意外殉職,更令唔少觀眾動容落淚。原來,張彥博拍呢場吊威吔戲時唔小心出意外,Chok到頸椎要抖四個月,搞到一班粉絲都好擔心!

拍完呢套劇冇耐嘅佢,呢日就喺IG同大家報平安:「謝謝大家關心,我超越自己了~想說做甚麼工作都要小心呢~I am ok now😊 #辛苦但係值得 #跳躍生命線。」佢仲晒出嗰場吊威吔戲花絮片,片中見佢由一層樓高嘅半空、反轉個人直墮地上,雖然有鋼線保護,但其實都有危險性!見到佢人如其名做嘢咁「搏」命,粉絲都話佩服,紛紛留言:「好好照顧自己呀」、「辛苦晒」、「這樣看就沒那麼傷心!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!