掃呢頁CODE去手機

2018年11月18日 星期日

【有片】雷神捧大盃兼中三元 馬主女喪嗌助興! __,雷神,Chris Hemsworth,

今日跑到第八場,客串一日嘅雷神終於有馬贏了!佢夥拍今季兩出全勝的未來馬王接班人「旺蝦王」,角逐千二米馬會短途錦標,全程貼欄放頭,頂到尾挫敗上年香港短途 ...




今日跑到第八場,客串一日嘅雷神終於有馬贏了!佢夥拍今季兩出全勝的未來馬王接班人「旺蝦王」,角逐千二米馬會短途錦標,全程貼欄放頭,頂到尾挫敗上年香港短途錦標一級賽盟主「紅衣醒神」,雷神一返嚟即幫未來波士蔡約翰建功,另外仲贏埋「精算風暴」同「威進駒」,全日摘三W兼做埋騎師王,自己走一轉香港即袋四十餘萬獎金,威到爆又爽到爆喇!

而雷神今日捧二級賽馬會短途錦標仲有人助興,邊個?就係「旺蝦王」馬主劉津津囉!上次佢喺看台為愛駒「旺蝦王」忘我打氣,畀我哋記者拍晒擺上網,成班馬迷睇完已經勁BUY,到呢日津津依然故我,完全冇因為記者又影佢而靜落嚟,「旺蝦王」一路跑、佢就一路嗌馬、表情誇到冇朋友,都係唔講咁多,大家睇片喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!