掃呢頁CODE去手機

2018年11月14日 星期三

【有片】吳亦凡落club俾囡擒!短裙辣妹攬住起勢嘴 Club店員:佢的確有出現過! __,吳亦凡,辣妹,Spice Girls,

【有片】吳亦凡落club俾囡擒!短裙辣妹攬住起勢嘴 Club店員:佢的確有出現過!
【有片】吳亦凡落club俾囡擒!短裙辣妹攬住起勢嘴Club店員:佢的確有出現過!.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-c ...


【有片】吳亦凡落club俾囡擒!短裙辣妹攬住起勢嘴 Club店員:佢的確有出現過!







吳亦凡不嬲都係話題焦點,繼時裝災難後,又驚爆佢落club俾囡擒?睇片睇相,有個短裙妹似係飲大咗,一嘢擒上去就同佢激咀,認真煽情呀!




吳亦凡落club俾囡擒!短裙辣妹攬住起勢嘴 Club店員:佢的確有出現過!

影片畫面哪到一名神似吳亦凡嘅男子坐喺地下,其實後面仲有一條女,不過anyway,有一個短裙辣妹一嘢就擒咗上去,勁猴擒就起勢咀佢…



據報導指,有Club嘅工作人員話,最近吳亦凡真係有去嗰間club,不過就話佢一般都會入包廂玩,消息一出,即刻引起大家熱議!



不過吳亦凡工作室就急急澄清,話影片中嘅男子絕對唔係吳亦凡呀!



事後,影片入面嘅男子都出來澄清,只係打扮同神態都同吳亦凡有啲似啫,又係嘅Kris Wu咁skrrrr多人模仿都係正常嘅…

片請按此

膠通消息來源:東森新聞

其他膠聞:

吳亦凡時裝災難!「非洲土豪」頹look嚇死人!巴打:個抽頸鏈先skr呀!

嘩,邊位土豪呀?望真的原來係skrskr嘅Kris Wu吳亦凡,不過佢咩事呀?滿面油光又留鬚寒住個背,加上呢個打扮成個生意失敗頹廢土豪,佢唔係以為自己好型呀?



吳亦凡時裝災難!「非洲土豪」頹look嚇死人!巴打:個抽頸鏈先skr呀!

啱啱好似拎到某L大牌代言嘅吳亦凡受邀到紐約出席2018年CFDA頒獎禮,話晒都係時裝活動呀,但係佢一身造型好似出晒事..



紅色緞面裇衫、一面鬚、泥黃的膚色似係幾日冇沖涼、一手鑽戒配上粗頸鏈,嚇L死呀!邊度來嘅落難土豪呀?有網友笑稱係「非洲土豪」、「油膩大叔」,認真skr~



膠通消息來源:KrisWu Instagram

其他膠文:

【多片】《中國新說唱》吳亦凡清唱走晒音? 網民:冇背景音樂真係好唔掂

吳亦凡身為中國新說唱評判批評人就叻,但係佢自己rap嘅實力大家就有目共睹近日劉夫陽 AR 發佈新曲《皇帝的新衣》Diss 吳亦凡,吳亦凡今次正面回應用rap反擊!



雖然「你有freestyle嗎」係出自佢,但係佢作為音樂人,freestyle功力真係冇underground嘅rapper叻。



吳亦凡唱功咁樣又的確係無咩說服力⋯⋯



不滿吳亦凡喺節目上無料扮四條嘅中國rapper劉夫陽 AR就發佈新曲《皇帝的新衣》Diss 吳亦凡。



其實評論吳亦凡唱功嘅流言一直都有,正當大家都以為佢會一直採取不理會嘅政策應對嘅時候。今次佢終於出新歌《SKR》反擊,大show實力!



而喺《中國有嘻哈》中作為吳亦凡戰隊成員之一嘅Tizzy T,都寫咗首歌《Rap Game》力挺吳亦凡。



歌詞中「那麼多的聲音居然沒人能幫他說句話」、「你看了兩期節目開始以為自己是個專家」、「在網上開始叫罵,我理你都嫌掉價」等來挺吳亦凡同時 Diss 那些一知半解的網民。


真正見識過吳亦凡實力嘅都力撐佢,有好多人話吳亦凡嘅freestyle係一早作好而且好多音樂都係靠Auto Tune。雖然真相係點肥仔黎我就唔會知㗎啦,但係佢對於中國rap嘅發展的確起咗好大嘅作用!



有位真係識,知道發生乜事嘅巴打企出嚟解釋。



吳亦凡頻頻被Diss大合集

腦補小教室-Diss

近排的Hip Hop文化非常盛行,去到那裡都會聽到Diss啊、Beef和Skr等的Hip Hop用語,今天就來說一說「Diss」的意思吧!Diss的全寫是Disrespect(不尊重)或是 Disparage(輕視),是Hip Hop界中的名詞。Rappers中間會「Diss」來「Diss」去增加火藥味,也令比賽或歌曲變得更有趣和火爆。重溫一下上一屆《中國有嘻哈》的Diss吧!



1.網民半小時寫歌Diss吳亦凡

在這件事件過後,虎撲上的網民都紛紛認為虎撲的管理員是對的,而且更有一位神秘網民在論壇上作了一首名為《Skr》的歌曲去Diss吳亦凡,這位網民表示只是用了半小時就完成歌曲,網民在留言中也紛紛取笑吳亦凡。

網民用半小時完成一首Diss吳亦凡的歌曲《Skr》

歌詞內容大多是針對吳亦凡沒有實力


網民在下面留言也紛紛嘲笑吳亦凡


2.球員毛劍卿Diss吳亦凡沒有實力

在27日的晚上,上海球員毛劍卿在微博向吳亦凡開火,認為他的歌沒有實力,也同樣認為他的粉絲也沒有水準。在微博上連post三段文字Diss吳亦凡,認為吳亦凡的作品是影響了街頭文化,將hip hop文化更加商業化。

毛劍卿認為吳亦凡的作品是影響了街頭文化

他也認為吳亦凡令hip hop文化走向商業化


毛直指吳亦凡不是好的製作人

其後毛劍卿的微博也被吳亦凡粉絲圍攻,但他也直接回擊指:「演員有底線嗎?」「你在放屁,你開心嗎?」等出位言論,其後相信也因為被圍攻的原因而刪掉三條的動態。

毛劍卿的微博也受粉絲圍攻


毛劍卿自己本來也是說唱和街頭文化的愛好者,不時都注意說唱圈發生的大小事,更加有發布自己的作品和對中國街頭文化的感言。看來這一次也真的是觸怒了他呢。

毛劍卿本來也熱愛說唱文化



3.徐真真Diss吳亦凡

上一屆被譽為「世界欠了他一個冠軍」的徐真真,一首「沒有關係」為主題的Freestyle成名,也被網民認為是不懂rap的rapper。但徐真真的氣度卻是很大,在完成比賽後更作了一首真的名為「沒有關係」的歌曲而獲得大量正評。徐真真早前在微博中也公開暗Diss吳亦凡,認為吳亦凡的「明星製作人」頭銜是透過金錢買回來了,沒有任何實力可言。

徐真真暗指吳亦凡的頭銜和實力都是透過金錢買回來

隨即又引來一波網民攻擊,認為徐真真自己也沒有任何實力可言,怎能夠去diss其他人。雖然徐真真被一波網民炮轟,但其實他也間接公開了社會的丑惡,的確用錢就能夠解決很多問題,也能夠用錢換來很多名聲和頭銜。

徐真真隨即被一波網民攻擊


吳亦凡也沒有針對這件事件作任何的回應。小編還是認為一起來聽聽徐真真以往的「佳作」吧!到底是他沒有資格呢?還是網民不肯接受意見呢?





4.台灣Rapper安喬Diss吳亦凡

時間追溯到上年的《中國有嘻哈》時間,一名台灣選手安喬在被淘汰後隨即作了一首名為《你有Free Style嗎?》的歌曲,以吳亦凡的《July》作為伴奏。歌曲明顯就是Diss當年吳亦凡的金句「你有Free Style嗎?」,隨即又掀起一波網民的討論,但留言也有指其實安喬被淘汰也是正常,因為實力實在不怎麼樣。

台灣Rapper安喬

以《你有Free Style嗎?》一歌去Diss吳亦凡


不少網民將焦點放在安喬的身材上


也有網民認為她被淘汰是有原因的



公道啲,一齊來看看被Diss的吳亦凡在Free Style和歌曲上的實力吧!(小編還記得那首「那個麵又長又寬…..」)

https://www.youtube.com/watch?v=CHUfY2gkaK8



膠通消息來源:New Monday
















鍾意就快D Share啦!