網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月21日 星期三

DG辱華:避談DG風波費事上身!周汶錡:件事好複雜 __,周汶錡,

對於今次DG風波,周汶錡顯然唔想講咁多。名模周汶錡(Kathy)出席品牌活動,提到國際時裝品牌Dolce&Gabbana辱華風波,她顯得煞有介事:「首 ...


對於今次DG風波,周汶錡顯然唔想講咁多。


名模周汶錡(Kathy)出席品牌活動,提到國際時裝品牌Dolce & Gabbana辱華風波,她顯得煞有介事:「首先唔知事件來龍去脈,呢個場合唔應講其他品牌。(罷買品牌衫?)唉!點解咁複雜呢?我唔想講呢啲嘢。(着重衣服設計多於品牌形象?)睇着上身嘅感覺,希望舒服同啱自己。」

她其後即轉話題,表示原本希望想囝囝飛到熱帶地方旅行:「囝囝鍾意游水,不過聖誕節機票賣晒,冇辦法,惟有留喺屋企,不過天氣涼冇得畀佢游水。」Kathy又透露細仔較黐自己,經常跟着她周圍去:「冇諗過佢咁黐我,大家話佢樣生得cool,好似我!(返學畀佢同人接觸?)成日同好多小朋友玩,佢嗰種唔係唔畀我出去,係好鍾意跟住我。(老公呷醋?)唔會,因為大仔黐佢,一人一個。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!