掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

【小朋友成日嗌怕怕?】Ella陳嘉樺把握機會教育 網民推爆:好有感觸 __,Ella,官恩娜,陳嘉樺,

台灣女子組合S.H.E成員Ella陳嘉樺,以前一向都係古靈精怪,但榮升人母之後亦都好有自己嘅一套育兒心得。假如小朋友成日嗌「怕怕」,好多家長特別係祖父 ...




台灣女子組合S.H.E成員Ella陳嘉樺,以前一向都係古靈精怪,但榮升人母之後亦都好有自己嘅一套育兒心得。

假如小朋友成日嗌「怕怕」,好多家長特別係祖父母輩,多數只會講:「唔怕唔怕。」或者對住身邊公仔、物件話:「打佢打佢,唔使怕,打死佢。」唔知大家有無類似印象,其實都幾無營養。

不過,Ella反而藉此機會教導囝囝勁寶學會勇敢,發放正能量:「最近勁寶很愛講『怕怕』,不知道是講好玩,還是真的有怕怕。但我都會回他說:『怕怕沒關係,每個人都會有怕怕的時候,可是要記得「勇敢」。』」勇敢要加括號,因為Ella認為勇敢唔係橫衝直撞同人哋死過,嗰啲叫魯莽,「真正的勇敢,是當你面對困難時,你的內心並不會因為別人的影響,而動搖你所認定的價值,並且依然堅持捍衛自己的信念。」

Ella短短幾行字,雖然話係教育兒子,但亦令唔少網民睇完後話有所得著,並留言:「好溫暖的文字。」「真是有智慧的媽媽。」「最近看你的發文都領悟好多,謝謝陳老師。」

Ella facebook原文如下:

囉嗦老木的有感而發

最近勁寶很愛講「怕怕」

不知道是講好玩還是真的有怕怕

但我都會回他說:

怕怕沒關係,每個人都會有怕怕的時候

可是要記得「勇敢」

小時候的我以為勇敢就是橫衝直撞跟你拼了,長大懂事了以後才知道

那不叫勇敢,那是魯莽

在我心中

真正的勇敢

是當你面對困難時

你的內心並不會因為別人的影響

而動搖你所認定的價值

並且依然堅持捍衛自己的信念

不要害怕質疑也不要害怕被討厭

討厭是一種負面情緒

別人討厭你,那是因為他有他的痛苦

但你不需要因此而痛苦

因為只要你懂得喜歡自己、認同自己

那麼

你就會變得很勇敢

讓我們一起成為勇敢的人吧

鍾意就快D Share啦!