掃呢頁CODE去手機

2018年11月21日 星期三

【好爸爸●好老公】收千萬人仔令Feynman眼角留疤感內疚 吳鎮宇:絕對唔俾老婆受苦!(足本版) __,吳鎮宇,

「這次旅途因為爸爸媽媽這個決定,讓你受傷那麼多次,確實有點抱歉跟不好意思。」吳鎮宇說。鎮宇講緊嘅就係當年因為參加《爸爸去哪兒》,令到阿仔意外受傷,眼角 ...




「這次旅途因為爸爸媽媽這個決定,讓你受傷那麼多次,確實有點抱歉跟不好意思。」吳鎮宇說。鎮宇講緊嘅就係當年因為參加《爸爸去哪兒》,令到阿仔意外受傷,眼角留下永久疤痕。

平時吳鎮宇俾人感覺一定係暴燥、衝動,其實佢私底下都溫柔嘅一面嘅,絕對係好老公、好爸爸!同老婆結婚18年,鎮宇都一直堅守婚禮嗰陣嘅承諾,絕對唔俾老婆受苦,就連做家務都唔俾,仲將所有收入交晒俾老婆管。

當年老婆黃麗萍有咗Feynman ,鎮宇即刻嗌停手上所有工作,足足停工一年,睇住阿仔出世。10年老婆喺餅店同人衝突,鎮宇二話不說為咗保護老婆,結果搞上法庭。平時一唔洗開工,一定抽時間一家三口family day。又試過因為心痛Feynman 功課太多,喺微博留言:「連做家長都受不了,上學的目的是什麼?」,結果搞到同粉絲開火。

14 年當時Feynman 只得六歲,鎮宇為咗訓練佢獨立,決定參加內地真人騷《爸爸去哪兒》。 喺節目尾聲嗰陣,Feynman 因為意外跌倒整傷眼角,要即刻縫針。鎮宇一方心痛阿仔,另一方面又不滿電視台嘅處理手法。之後鎮宇接受訪問嗰陣,多次強調後悔帶阿仔上節目,係做過最錯嘅決定。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!