掃呢頁CODE去手機

2018年11月14日 星期三

【參賽者唱林宥嘉歌】G.E.M大反白眼 陳偉霆加多腳:這首歌挺好聽的 __,林宥嘉,陳偉霆,G.E.M,

大陸節目《下一站傳奇》有G.E.M,陳徫霆做導師。G.E.M當然係負責把關唱歌!但有參賽者表演咗一首歌令佢好尷尬啊!人人都知G.E.M同林宥嘉有過一段 ...




大陸節目《下一站傳奇》有G.E.M,陳徫霆做導師 。G.E.M當然係負責把關唱歌!但有參賽者表演咗一首歌令佢好尷尬啊!人人都知G.E.M同林宥嘉有過一段情,有位參賽者竟然清唱唱出林宥嘉嘅《說謊》。一聽到頭兩個音,G.E.M就已經忍唔住反晒白眼。連陳偉霆都問佢點解要唱呢首歌,參賽者先恍然大悟,不斷向G.E.M道歉。好彩G.E.M話佢唱得唔錯,俾咗Pass佢。不過唔少網民都覺得呢個一定係節目特別安排嘅橋段,用嚟炒新聞。

另一邊廂林宥嘉做導師嘅《聲林之王》都有參賽者唱G.E.M嘅《光年之外》,但林宥嘉就完全無反應,勁認真聽參賽者唱歌。兩個人反應差咁多,又難怪觀眾會覺得《下一站傳奇》係想炒新聞嘅!

鍾意就快D Share啦!