掃呢頁CODE去手機

2018年11月17日 星期六

何雁詩:何雁詩回流勁不捨 喊晒同好友Goodbye __,何雁詩,

你請同學仔嚟香港咪可以見囉~~歌手何雁詩(Stephanie)先前飛到美國洛杉磯報讀演藝課程,佢尋日喺社交網表示已經完成四星期嘅課程。佢喺洛杉磯一直邊 ...


你請同學仔嚟香港咪可以見囉~~


歌手何雁詩(Stephanie)先前飛到美國洛杉磯報讀演藝課程,佢尋日喺社交網表示已經完成四星期嘅課程。佢喺洛杉磯一直邊玩邊學習,生活多姿多采,佢仲帶朋友去打邊爐,又教大家炸響鈴落3秒就食得。不過開心嘅時光過得特別快,話咁快就要返香港。

Stephanie呢日佢喺社交網上載多張同朋友嘅合照,因為佢好唔捨得喺當地認識嘅朋友,臨走時更難過到喊。片中見到佢扁晒嘴,頻頻用手抹眼淚,一旁嘅朋友都顯得難捨難離。Stephanie並英文留言話:「我唔知點解我會喊,我已經大個女喇!我好憎自己咁愛你哋!各位再見,我哋會再見!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!