網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月9日 星期五

譚筠怡(Gwennie):【失蹤人口】譚筠怡晒索爆泳照網民狂讚正 __,Gwen,

係咪有不老症呀?譚筠怡(Gwennie)呢個名係咪有啲陌生,佢嘅資料轉頭先講,依家請睇完相嘅各位估吓佢今年幾多歲?20?30?40?50?答案喺內文開 ...


係咪有不老症呀?


譚筠怡(Gwennie)呢個名係咪有啲陌生,佢嘅資料轉頭先講,依家請睇完相嘅各位估吓佢今年幾多歲?20?30?40?50?答案喺內文開估!

Gwennie當年憑住混血兒外貌,加上一副童顏同埋強勁身材,唔少人都當正佢係女神!十幾歲就入行堅係青春無敵,做過亞視藝人同埋拍過戲,最激嘅仲出演過三級電影《獸性新人類》,片中不乏肉搏場面非常大膽,可惜發展終未如理想,加上屋企人一直都唔太鍾意佢全部時間都喺娛樂圈發展,之後佢就去咗美國定居,喺當地都有接吓模特兒同埋參與電影工作,大部分時間都係發展佢嘅珠寶設計事業。

雖然Gwennie已經從商遠離香港演藝圈,都冇乜機會再喺鏡頭前面出現,不過佢一啲都冇偷懶,身材同樣貌都係Keep得咁Fit!睇番佢嘅社交網,不時都會甫啲靚相出嚟,最新嘅就有泳池邊嘅三點式照片,佢個樣真係冇乜變過,好似唔識老都係一副童顏相,唔識佢齋睇相,話佢23歲都有人信,邊會估到佢已經43歲!而另一個焦點就當然係佢嘅身材,豐滿嘅上圍依然搶眼,加上隱約嘅馬甲線,真係超吸睛!雖然年過40一樣可以揮低唔少𡃁妹,難怪好多網民都留言讚佢性感得嚟仲好可愛!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!