掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

【男人都好hurt】老婆懷孕8個月小產 張衞健:我冇走出呢個傷痛 __,張衞健,

健仔和老婆結婚多年互相信任(攝影:陳慧安)
04年,張衞健和張茜在南京秘密領證。08年,張茜懷孕8個月流產!「當年都唔知自己受創傷,只係知道如何去照顧太太,到太太走出陰霾,原來我仲喺裏面!」太太 ...


04年,張衞健和張茜在南京秘密領證。

08年,張茜懷孕8個月流產!

「當年都唔知自己受創傷,只係知道如何去照顧太太,到太太走出陰霾,原來我仲喺裏面!」太太小產10年後,健仔接受《蘋果》專訪說。



當年健仔在無綫拍劇其間,曾先後跟江欣燕和宣萱拍拖,之後轉戰大陸市場,認識了跟他命中注定的張茜:「我好少主動追女仔,我老婆就係拍戲識,當時我人生路不熟,『帶我去玩下啦』、『畀個電話嚟得唔得』、『做我導遊呀』記得夜晚食完飯,佢帶我去天安門,經過午門,拖出去斬頭嘅地方,我:『哎呀!好驚呀!』隊個頭埋去佢膊頭度,哈哈哈,咁咪拍拖囉。」



一段中港婚姻,有心就可以維繫,健仔說:「其實我哋婚姻有少少異於常人,唔係一日到黑黐埋朝夕相對,佢有佢嘅事業喺北京,我有我嘅屋企人老友記喺香港,咁……好容易出事喎。」鬼馬的健仔口說易「出事」,問有否試過出軌?他眼睩睩說:「即係『偷跳(潮語)』,使乜偷唧,有心的話,太容易啦,夜晚10點幾通電話:『老公,我瞓啦,聽日返工。』我:『好呀!我唔出街,放心!』收線之後,我就可以換衫出街,夜晚10點幾到第二朝,乜嘢都可以搞掂啦,但我真係冇,而佢真係信喎!」



健仔得戚說:「點解佢會信我呢?信我唔會電燈着鬼掹腳呢?因為我紀錄好,紙包唔住火,呃十次,遲早一次有蛛絲馬跡露餡,我真係冇呃,當我唔係同佢一齊,一係喺屋企開部戲睇,一係揸架車周圍兜,一係同許志安、蘇志威打枱波,一係同屋企人食飯,一係去買衫,一係去游水曬太陽,我長年累月都係咁生活,所以佢真係信我。講真,掉番轉佢10點打畀我:『老公,我瞓覺啦,你乖乖哋,唔好整古做怪。』佢都可以呃我,但梗係唔會啦,我哋唔會check電話,佢唔會懷疑我,我唔會懷疑佢,我哋不停做到小別勝新婚,見到好開心好珍惜,見唔到時候會信任對方。」



兩夫婦能夠互相信任依賴,是否當年的小產傷痛令感情更堅固?健仔坦言:「唔關事!咁多年以嚟,我拍親戲起碼有兩個女主角,問我有冇誘惑?一定有,但我處理OK,同埋我都唔過電,我永遠着『波鞋』,我有分寸,絕對唔會同女主角去食飯、喺酒店房傾劇本,我唔會畀自己有呢啲機會出現。你話因為上次失胎事件,有冇令夫妻關係增進?就算有都可能少少。」



當年如何走出小產傷痛?他直言:「當時我冇走出呢個傷痛,我整個人所有心神、細胞,完全投入喺佢身上,希望佢以最短時間身心得到100%恢復,做啲乜嘢可以令佢忘記呢?同佢玩乜嘢遊戲可以開心一個鐘?半個鐘?15分鐘都好吖!快啲帶隻狗返嚟先,佢見到隻狗就開心;買啲時裝雜誌先,佢咁鍾意睇……等等等等。我盡所有力量幫助佢,然後好快太太走出陰霾,直至今年,我參與天主教會關於失胎父母心靈治療講座,當中我學識一樣嘢,大部份朋友都將所有注意力擺喺女人度,當然係女人最痛苦,佢懷嘅BB冇咗,但大部份嘅人都忽略咗男人,其實爸爸都好hurt,受咗好多創傷,甚至乎自己都唔知,正正好似我咁!」



健仔指當年不知自己受創傷,只知道如何去照顧太太:「到太太走出陰霾,原來我仲喺裏面,參加完呢個講座,我先意識到,老婆好番之後,自己都唔係咁好,唔係好開心,閉閉翳翳,如果有讀者失胎,除咗照顧女士,大家都要注意男士嘅創傷。」



撰文:余燕儀

攝影:陳慧安、廖達燊

場地:W Hotel



Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊

http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



健仔和老婆結婚多年互相信任(攝影:陳慧安) 當年老婆懷孕8個月小產,兩夫婦都好傷痛。 當年老婆懷孕8個月小產,兩夫婦都好傷痛。
兩人恩愛如昔

兩人恩愛如昔
健仔呼籲大家都要關心男士心情

健仔呼籲大家都要關心男士心情

鍾意就快D Share啦!