網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月22日 星期四

林依晨:洪永城中伏!林依晨開ig 驚爆35萬粉絲受騙 __,林依晨,洪永城,

畀人欺騙咗6年感情!香港就有阿姐汪明荃新加入Instagram(ig)世界,而台灣就有人妻林依晨,不過竟然爆出大烏龍!林依晨粉絲團喺facebook公 ...


畀人欺騙咗6年感情!


香港就有阿姐汪明荃新加入Instagram(ig)世界,而台灣就有人妻林依晨,不過竟然爆出大烏龍!林依晨粉絲團喺facebook公布依晨開咗ig:「由依晨本人經營的ig,你還不來follow即」點知有網民留言附上某個帳號截圖:「這個ig不是嗎?內容很像他本人打的欸」、「那請問這個還有再經營嗎?」粉絲團小編就回覆「當然不是!」

好多網民赫然發現「被騙」6年,因為該帳號第一篇發文喺2012年,等於已經經營咗6年。而呢個帳號呃呃埋埋都有近35萬粉絲,就連蔡康永、王子(邱勝翊)、洪永城、林作等藝人都中伏,令粉絲驚訝問:「到底他是誰?」並喺「假帳號」洗版叫大家follow真依晨,亦叫依晨快啲申請藍剔認證呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!