掃呢頁CODE去手機

2018年11月17日 星期六

劉小慧:登台前洗滌心靈 蘇志威陪劉小慧Join辟穀 __,蘇志威,劉小慧,

恩愛嘅嘢會自然流露,就好似陪老婆一齊去洗滌心靈咁~藝人蘇志威與老婆劉小慧、李國祥及漢洋等人,一行幾人參加辟穀課程,今次身為搞手嘅小慧,話好開心有咁多朋 ...


恩愛嘅嘢會自然流露,就好似陪老婆一齊去洗滌心靈咁~


藝人蘇志威與老婆劉小慧、李國祥及漢洋等人,一行幾人參加辟穀課程,今次身為搞手嘅小慧,話好開心有咁多朋友參加:「今次已經係我第四年去,中間我哋唔可以食嘢,只可以飲黨參水同水,有個中醫跟住我哋成程。(咁靠咩維持生命?)每朝做站樁,吸太陽啦,同埋行山,只係唔用個口去食嘢,用皮膚去吸引能量。(點解吸引你參加咁多年?)幾大部分係想減肥,但同時亦都係洗滌心靈。」而最令劉小慧喜出望外,係今次連老公蘇志威都有參加:「我初初都估佢唔去,但佢都辟咗兩三日,之後佢都要去登台。」

至於漢洋則坦言辟穀後第一樣係食紅棗,話覺得好似人間美食咁:「粒紅棗乜調味都冇,但我覺得好好食,突然覺得人其實好簡易,知足就已經好快樂。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!