網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月14日 星期三

【蔡依林暗撻五月天阿信?】相戀證據網上瘋傳 Jolin曾說:你只看我奶罩 __,五月天,瘋傳,蔡依林,阿信,Jolin,

最近網絡上瘋傳蔡依林同阿信疑似戀愛,仲列出證據,包括日前蔡依林現身北京鳥巢,為五月天巡唱站台期間,二人對話曖昧:「今天我們穿著很搭配,都是綠色。(我們 ...




最近網絡上瘋傳蔡依林同阿信疑似戀愛,仲列出證據,包括日前蔡依林現身北京鳥巢,為五月天巡唱站台期間,二人對話曖昧:「今天我們穿著很搭配,都是綠色。(我們一直都很match,不是今天而已。)」

甚至大談露骨內容:「我記得有一次到小巨蛋當Jolin嘉賓,然後 然後 (然後你只看著我的奶罩。)」

此外,早前有網友直接問阿信:「你敢叫Jolin出嚟傾偈嗎?」阿信答:「佢瞓緊美容覺,唔好嘈佢。」令人好奇阿信點解會知道天后作息。兩人亦互相關注IG,男方留言大讚Jolin:「著衫多定少都靚。」又不避諱傳心心互動。

據知二人目前單身,而Jolin同前度錦榮分手原因之一,有傳係蔡爸爸不滿錦榮搵得少,門不當戶不對。若果Jolin同阿信戀情傳言係真,咁相信蔡爸爸都唔會用同一理由反對,話晒五月天假假地都係天團喎。

鍾意就快D Share啦!