掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

謝安琪:直呼阿媽老竇名 謝安琪爆囡囡:佢叫我Kay __,謝安琪,Kay,

Kay唔敢同囡囡講佢入咗迪士尼。歌手謝安琪(Kay)現身迪士尼樂園的活動,她稱歲半的女兒受她耳濡目染也愛上樂園的卡通人物:「佢有好多公仔,晚晚都會同公 ...


Kay唔敢同囡囡講佢入咗迪士尼。


歌手謝安琪(Kay)現身迪士尼樂園的活動,她稱歲半的女兒受她耳濡目染也愛上樂園的卡通人物:「佢有好多公仔,晚晚都會同公仔傾偈,好多嘢傾,有時我都唔知佢講乜。我唔敢同佢講我今晚入嚟做嘢,因為太夜,佢平時八點半就瞓,我好似出賣咗佢咁,好在佢未到識睇新聞嘅年紀。(囡囡會唔會扭你買公仔?)唔會,佢好滿足,如果有啲公仔冇名,佢會自己改名,有隻叫OK,有隻叫費事。(你喺佢面前唔敢叫老公張繼聰嘅暱稱?)我同阿聰冇乜暱稱,我會叫阿聰做Lulu,個女有時會叫爸爸做阿聰,叫我做Kay。」

提到位於佛羅里達洲的主題樂園提供喪禮服務,Kay認為葬禮不一定是傷感:「每個人都要面對離別,但點樣去面對愛惜嘅人離開係一個選擇,可以喺嗰個人生前喜歡嘅地方舉行喪禮,可能對面對死亡有正面影響。(但中國人對死亡比較忌諱。)呢個係好好機會去衝破忌諱,死亡一定係傷痛,但咁做可能幫到大家康復。」

Kay坦言也有想過自己的身後事,她希望朋友可以歡送她離去:「我有首歌叫《歡送會》,一個人出世時一個人喊,希望離開時,啲人唔好為我喊太多,我一個人帶走傷痛就得,將開心留畀身邊人。(如果香港嘅主題樂園都可以提供喪禮服務?)我冇諗到太深入,好多方法去面對死亡,葬禮形式亦有好多可能性。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!