掃呢頁CODE去手機

2018年11月21日 星期三

【美魔女keep住靚被邀拍戲】49歲郭可盈湊女拒復出 :阿女唔會放過我 __,郭可盈,

【美魔女keep住靚被邀拍戲】49歲郭可盈湊女拒復出:阿女唔會放過我多年淡出幕前專注湊女的郭可盈,今日現身美容院主持開幕幕活動,眼前見她仍然保養得很好 ...


  • 【美魔女keep住靚被邀拍戲】49歲郭可盈湊女拒復出 :阿女唔會放過我


  • 多年淡出幕前專注湊女的郭可盈,今日現身美容院主持開幕幕活動,眼前見她仍然保養得很好,原因是經常一家人做運動,阿女上完體育堂後便教她拉筋:「依家好多時代女性都keep得好都係美魔女,阿女運動叻,佢筋骨鬆好多。」可盈話間中都有人邀請拍劇,但全部都婉拒了:「阿女唔會放過我,早兩年有人搵,但後來大家都明白我專注照顧屋企,有時出席活動都冇所謂。」

    向來追求自然、健康美的郭可盈,還即場公開多年來的護膚心得,分享凍齡秘密。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!