網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月21日 星期三

Kiwi程美段手頭緊?IG不斷出post搵客仔! 巴打:可以問價喎! __,程美段,

Kiwi程美段手頭緊?IG不斷出post搵客仔! 巴打:可以問價喎!
Kiwi程美段手頭緊?IG不斷出post搵客仔!巴打:可以問價喎!話說Kiwi程美段最近好似有啲手緊,事關佢喺自己IG不停出post搵客仔,搞到個個巴 ...


Kiwi程美段手頭緊?IG不斷出post搵客仔! 巴打:可以問價喎!



話說Kiwi程美段最近好似有啲手緊,事關佢喺自己IG不停出post搵客仔,搞到個個巴打都好想問佢價!


話說Kiwi程美段最近好似有啲手緊,事關佢喺自己IG不停賣貨「套現周轉」,搞到個個巴打都好想問佢價!

有連登巴打發現Kiwi噚日喺IG放貨,又話佢之前有放玩具呀名畫古董急,仲親自交收,睇嚟真係好等錢洗咁喎!

有巴打即話佢暗示可問價,個個留言開價!肥仔都想開價…買Kiwi啲貨!

膠通消息來源:連登

其他膠文:

美女學徒程美段Kiwi被迫走 疑因「藝術」照流出惹高層不滿

「美女學徒」程美段(Kiwi)大波就好多人知㗎佢成日着到鬼火咁性感,博出位真係冇所不用其極。最近佢又拍咗條片,着住件泳衣喺沙灘蕩蕩下,真係波濤「胸」湧。不過,最近有指「美女學徒」程美段(Kiwi)原來巳經無聲無息下被退出節目拍攝。

《美女廚房》

由蕭正楠、林盛斌及張振朗主持嘅《美女廚房》,無論收視及口碑都冇上輯咁好,不過佢哋嘗試努力改善,反應都唔算太差。

早前劇組就宣佈加推6集,仲幫一班「美女學徒」換上紅黑色嘅新制服。唔少「美女學徒」加入節目都係為打開知名度,雖然鏡頭唔算多,但係起碼有拍攝機會。

被退出節目

有消息指,程美段(Kiwi)話收到節目監製通知,新嘅集數唔使佢再返。

之後佢問及原因嘅時候,有PA就淨係答佢唔清楚,唔好意思。程美段(Kiwi)就覺得可能係一次工作上要求早退原因。不過,又點會咁簡單!

有傳佢被退出嘅原因,係程美段(Kiwi)曾經拍攝過藝術照。有指消息傳到高層耳中好大反應,表示好唔鍾意。

(最底有圖)

亦有傳佢因為懶理無綫限奶令,著爆乳露腰衫加上熱褲,毫不吝嗇大晒E Cup身材喺動漫節出現。

不過事實係點,暫時就真係無人知了,我地有我地繼續睇波波!

Kiwi沙灘玩波波

Kiwi早排有新搞作,着住粉紅色背心泳衣、藍色花紋沙灘褲,喺沙灘蕩蕩下,又烏低身玩水,真係好正啊!

再加上Kiwi甜美嘅笑容,真係好好J!

對波真係大得嚟仲鬼死咁立體,真係睇到扯扯哋。

(有片睇)



Kiwi

好正啊!

Posted by大娛樂家on Tuesday, 7 August 2018

動漫節回顧

早前動漫節,Kiwi就著住低胸露腰嘅上衣同熱褲,爆乳登場,仲戴埋隻兔仔耳添!Kiwi就懶理大台禁令,話自己著到咁少布去動漫節「行下街」喎!Kiwi話自己係著得特別啲,但又唔係唔健康,覺得幾可愛吖,而件衫都唔係露胸,只係件露腰嘅平頭一字膊咋嘛!係囉,有道理啊,又冇Deep V又冇透視,係少布啲環保啲!

程美段Kiwi

微博圖片

微博圖片

但講真,比著其他人著同一件衫就未必可以有呢個效果喇⋯⋯Kiwi有睇頭得嚟又係幾有諗頭嘅~怪唔得之龍友們咁興奮

其實本身Kiwi都唔吝嗇喺Instagram度同大家開心Share佢啲性感靚相㗎!之前仲影過輯藝術全祼寫真添!

土生土長的混血兒

Kiwi雖然喺香港土生土長,不過原來本身係中菲混血兒!爸爸係香港人,而媽媽就係菲律賓人。

土生土長嘅佢依家仲係求學階段就讀醫科。熱愛做運動嘅程美段最鍾意打羽毛球、游水同行山,閒時仲會落 gym room做gym。

程美段亦經常會去旅行影下相,去荒山野嶺體驗大自然,特別係鍾意難去嘅地方而又靚嘅地方。

程美段係中菲混血兒,而且到目前仍然係單身,相信會吸引唔少巴打?

唔講唔知,除咗會去荒山野嶺影相,程美段原來曾經做過全祼模特兒,仲影過全祼相。

佢表示啲相係由佢一位好朋友操刀,而佢朋友本身係一位專業嘅攝影師,所以先會接拍。

全「」- 背面

全「」- 正面

Cap by::東方新地







你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!