掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

【童顏界KOL】廿年不變Baby face冧盡唔少仔 鄭中基為阿Sa 愛的纹身(足本版) __,Angelababy,Baby,蔡卓妍,鄭中基,阿Sa,

喺娛樂圈入面,講到不老傳說,阿Sa就肯定係表表者啦!當年十七歲入行,就梗係青春無敵啦!咁多年經歷過事業起跌,又試過婚姻失敗,而家已經係三十六歲中女嘅阿 ...


喺娛樂圈入面,講到不老傳說,阿Sa就肯定係表表者當年十七歲入行,就梗係青春無敵咁多年經歷過事業起跌,又試過婚姻失敗,而家已經係三十六歲中女嘅阿 ...




喺娛樂圈入面,講到不老傳說,阿Sa 就肯定係表表者當年十七歲入行,就梗係青春無敵咁多年經歷過事業起跌,又試過婚姻失敗,而家已經係三十六歲中女嘅阿Sa,個樣依然冇乜點變,真係羨慕死唔少港女架!

00 年阿Sa 入行第一套劇《青春@y2k》,當時雖然俾人笑pizza 面,但勝在夠cute,成功跑出。之後阿Sa 簽約唱片公司,同阿嬌組成Twins 。拍埋阿嬌度,阿Sa 嘅五官明顯冇咁突出,不過一樣吸納到唔少男fans,孖女話咁快喺樂壇上位。

之後阿Sa 開始拍電影,一口氣拍咗十幾套喜劇,仲因為拍《追撃八月十五》同前夫鄭中基摓著。從來唔係走靚女路線,不過阿Sa 就有本事收服鄭中基,Ronald 為咗佢仲喺手臂上紋咗愛的紋身。06 年,當時廿四歳嘅阿Sa 秘密嫁俾鄭中基。做埋人妻,阿Sa 繼續sell 可愛,個樣同以前仲係冇乜大分別。

廿八歲嗰年,阿Sa 同鄭中基宣布離婚。呢個時候,阿Sa開始搣甩妹妹仔形象,轉走成熟路缐。衣著係就係大個咗啲,但個樣仲係keep 住童顏。踏入三字頭,阿Sa 同細佢三年嘅WIlliam 姊弟戀,不過行埋一齊就一啲都唔覺囉!

到而家啱啱過咗三十六歳生日,同百億麻雀館闊少又穩定發展中,隨時又再做人妻。連阿瓊姐都叫阿Sa 做「童顏界」KoL ,十幾年一直都冇老過,簡直係「永遠的十七歳」呀!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!