網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月16日 星期五

馬貫東:嫌唔夠親密!Mandy戀「博士」恨有三角關係 __,Mandy Lieu,Mandy,

「博香CP」深受觀眾喜愛。藝人馬貫東與謝芷倫在處境劇《愛‧回家之開心速遞》的情侶檔大受歡迎,戲中愛得癡纏,戲外亦火花十足,他們希望為感情線加入情敵角色 ...


「博香CP」深受觀眾喜愛。


藝人馬貫東與謝芷倫在處境劇《愛‧回家之開心速遞》的情侶檔大受歡迎,戲中愛得癡纏,戲外亦火花十足,他們希望為感情線加入情敵角色。至於親密戲,馬貫東坦言女友不會呷醋,更鼓勵他去盡啲!

「秦博思」馬貫東(Mark)與「林美香(Mandy)」謝芷倫(Jan)組成的「博香CP」深受觀眾喜愛,他們直言是意料之外,因為本來沒有感情線,加上之前甚少同場機會,故花了不少時間磨合。

唔啱Key即攤牌

講到「CP」爆紅,Mark大爆幕後功臣是其女友,更趁機冧爆「放閃」說:「我喺戲入面加咗好多情侶小動作,網友都留意到話好Sweet,其實有好多都係平時同女朋友現實會做嘅嘢。(女友好支持你哋呢Pair?)佢係Fans嚟,唔止唔會呷醋,有時仲嫌我做得唔夠親密,叫我去盡啲。(女友平時都唔會呷醋?)佢內心好強大,明白我做呢行需要咁做,反而呷我隻貓醋多啲。」

講到角色女追男,Jan自言始終比較傳統,會等男生做主動,加上以前讀女校,最多只試過暗戀鄰校男生。Mark則直認曾有女生追求,但認為對方不是合適對象,故立刻「攤牌」以免產生誤會。問到對「CP」發展的期望,Jan竟然希望出現三角關係:「最好可以安排啲長時間嘅情敵畀我哋,仲要男女各有一個,愈亂就愈有火花。」

盼做鬥氣冤家

Mark聞言也非常配合,笑指:「如果我哋再有新嘅合作,可以試吓啲鬥氣角色,最好一出場就勁晦氣,不停互相整蠱對方。」他們亦希望劇集長做長有,更笑言要幫劉丹破《真情》紀錄,做足二千集!

場地:Cave

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!