掃呢頁CODE去手機

2018年11月2日 星期五

張文慈:演Mean爆港女姑媽 張文慈怕觀眾反感 __,張文慈,港女,

好彩觀眾最後都好受落。藝人張文慈(Pinky)於無綫台慶劇內破格扮演十三點,被網民大讚可愛。3年前加盟無綫後,她當正自己「新人」去學習,感恩每次拍劇都 ...


好彩觀眾最後都好受落。


藝人張文慈(Pinky)於無綫台慶劇內破格扮演十三點,被網民大讚可愛。3年前加盟無綫後,她當正自己「新人」去學習,感恩每次拍劇都遇到不同角色,可作新嘗試之餘,更能自我挑戰。

Pinky在台慶劇《跳躍生命線》中的角色與以往冷艷形象大相逕庭,劇中的「Mean爆傻大姐」形象本來令她有點擔心,「太港女」演出會令觀眾反感,想不到最終反過來被網民大讚可愛,她笑言用「意想不到」來形容最貼切不過。Pinky不忘多謝監製方駿釗給予機會,且感恩遇上相當有愛的劇組。

劇中這個姑媽間中會搵姪女笨兼且粗心大意,但現實生活中剛再次榮升姑媽的Pinky卻細心非常:「我自問對屋企好認真同負責任,好記得有場戲講我畀錯嘢個姪女食,坦白講起初睇劇本時我真係接受唔到,現實生活中我係唔會畀呢件事發生嘅!」不過角色與現實卻真有類同之處,Pinky靦腆說:「例如劇中不斷講我話要減肥,同埋有時啲小動作同口脗,我屋企個工人姐姐睇完就發出會心微笑,話真係好似平日嘅我。」

多人錫好開心

加盟無綫3年,Pinky先後接演6部電視劇,遇到的角色次次不同,令她大感新鮮,而她亦沒有以「前輩」自居:「我同自己講,簽約無綫拍劇就要當正自己係新人,咁先冇咁大壓力。可能自己成長咗,或者受信仰影響,依家我好清楚自己究竟想要啲咩,難得嘅係公司上下遇到好多人好錫我,我覺得依家只要有健康、家人齊齊整整就好滿足。」

化妝:Lu

髮型:Ethan Ng by Hair

場地:Amaroni's

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!