掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

朱茵:囡囡行先!朱茵阿Paul齊齊陪「太子」面試 __,朱茵,黃貫中,Paul,

好無奈!藝人朱茵和陳法蓉為自創護膚品牌舉行晚宴,兩人稱品牌已創立一年,問到為何未有預好姊妹蔡少芬(Ada)和洪欣一齊做老闆?朱茵謂:「本來都拉埋佢哋落 ...


好無奈!


藝人朱茵和陳法蓉為自創護膚品牌舉行晚宴,兩人稱品牌已創立一年,問到為何未有預好姊妹蔡少芬(Ada)和洪欣一齊做老闆?朱茵謂:「本來都拉埋佢哋落水,但佢哋太忙喇。」法蓉謂:「我哋比較貪靚啲,鍾意搞護膚品,而Ada都有搞童裝。」身為母親的朱茵笑言:「童裝其實我都啱,有時轉下型,喺另外一啲位攞下滿足感。」問到可有時間打理生意?兩人稱都會互補不足,加上有強大團隊幫手,所以都好放心。她們都稱都沒有刻意去計投資了多少錢,因為生意仍在發展中。朱茵又指老公黃貫中(Paul)都好支持:「我覺得做人應該有多方面發展,有時幕前亦要試吓幕後,同想做嘅嘢。」

另外,朱茵女兒明年升小一,她稱這幾個月都好忙,暫時以阿女的時間表行先,亦有陪她到學校面試。問到阿Paul可習慣?她笑言:「冇得慣唔慣。我哋都係一般家長,全香港所有家長面對嘅,我哋都要面對,但係只能夠嘆一句,做香港小朋友係辛苦,同自己細個時比係有段距離。」佢另外仲講到阿女把口好甜,甜死佢同Paul,只要佢講一句,乜都冧晒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!