掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

【充滿童真】蔡卓妍自己搞生日會 拎住氣球滿場飛 __,蔡卓妍,阿Sa,

【充滿童真】蔡卓妍自己搞生日會拎住氣球滿場飛今個月22號生日嘅阿Sa蔡卓妍,雖然已經過咗生日成個禮拜,不過佢仲有生日會搞。繼之前個生日蛋糕蠟燭俾好友容 ...


  • 【充滿童真】蔡卓妍自己搞生日會 拎住氣球滿場飛


  • 今個月22號生日嘅阿Sa蔡卓妍,雖然已經過咗生日成個禮拜,不過佢仲有生日會搞。

    繼之前個生日蛋糕蠟燭俾好友容祖兒「搶吹」,自己吹唔到後,今次阿Sa終於有樣係自己話事,就係安排自己嘅生日會,「決定搞呢個生日會,其實係一個禮拜內嘅事,因為之前一路拍戲,冇諗過咁短時間、同埋喺禮拜四都有咁多fans協調到時間過嚟同我慶祝,真係好開心。」

    生日會上,阿Sa拎住個用氣球扭成嘅手袋滿場飛,阿Sa話:「好勁呀用氣球扭手袋,勁靚,我好鍾意呀。」問到生日願望,阿Sa就話:「希望今年可以繼續做自己鍾意做嘅嘢,同埋身體健康。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!