網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月22日 星期四

容祖兒:整爛阿Sa生日蛋糕 Joey Kenny竟然咁做! __,容祖兒,容袓兒,蔡卓妍,阿Sa,Joey,

咁都做得出!好嘢!藝人蔡卓妍(阿Sa)今日36歲正日生日,之前容祖兒(Joey)、關智斌(Kenny)、鄭希怡(Yumiko)及張致恒(Steven) ...


咁都做得出!好嘢!


藝人蔡卓妍(阿Sa)今日36歲正日生日,之前容祖兒(Joey)、關智斌(Kenny)、鄭希怡(Yumiko)及張致恒(Steven)就去咗片場探班兼慶生,仲拎埋蛋糕去,真係有心~不過原來佢哋班人背住阿Sa,整爛佢個生日蛋糕,「兇手」之一嘅Kenny仲喺社交網上載幾條短片,自揭真相!

原來Joey、Kenny同Yumiko本身諗住同一日為「11月之星」阿Sa及Steven慶生,一個喺片場一個喺餐廳,點知去到探阿Sa班時,佢哋就發現整爛咗阿Sa個Cake,三人情急之下,決定……偷龍轉鳳!佢哋將完美無瑕、本身打算用嚟同Steven慶祝嘅Cake換咗個名牌,轉做阿Sa個名,而慘被破壞嘅Sa之cake就由Kenny徒手「扶正」,轉擺Steven個名,真係……好有心呀!

Joey見到Kenny啲片,都忍唔住轉發,終於肯向「受害人」Steven坦白:「#當我喺經過廚房見到Kenny同yumi鬼鬼祟祟偷番薯同埋狂笑我就知道有啲嘢 #我好慶幸自己冇錯過呢個咁精采嘅場面 #史提芬你依家明白點解要咁黑切蛋糕啦 #下年畀個完整嘅你」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!