掃呢頁CODE去手機

2018年11月14日 星期三

【全裸出鏡】拍三級片賺首期成功上車 高潮女Seasun:唔好戴有色眼鏡睇 __,鄧寶怡,高潮女,Seasun,

拜金港女Seasun去年喺大台實況節目《有樓萬事足》,衝口而出「有樓有高潮」同「冇樓唔好白撞」,講咗一年,23歲嘅Seasun近日被揭已靜雞雞「上車」 ...


拜金港女Seasun去年喺大台實況節目《有樓萬事足》,衝口而出「有樓有高潮」同「冇樓唔好白撞」,講咗一年,23歲嘅Seasun近日被揭已靜雞雞「上車」,有樓揸手,根據土地註冊處嘅紀錄,有人去年7月以鄧湤鉮(Tang Seasun)名義,買咗筲箕灣柏匯低層300呎單位,作價約600萬元。Seasun話係靠儲蓄同屋企人親戚夾份買返嚟。



Seasun自去年實況節目後,突然失踪咗一排,近日被爆做咗業主,即使係細單位,都叫上咗車,佢話有錢買樓因為之前接咗接拍三級片《有罪》,當中佢要全祼演出,Seasun喺鏡頭前倒瀉奶,佢除咗着一啲SM裝出鏡,極度誘惑,佢仲同另一女仔胸頂胸。



Seasun今日接受《蘋果》電話訪問,問到佢點解買樓上車,佢話:「買樓上車,我都係下咗決心,奮鬥咗好耐,今次買樓成功,全靠我努力。」依家層樓點安排,佢話:「都唔知㗎,第時搵到個好嘅男仔,可能同我一齊住呢。」仲想入巿?Seasun答:「或將來可以入市買唔同嘅單位,或一幢幢嘅樓,繼續搵到好盤投資啦,我都會繼續入市買樓嘅,希望18區,區區都有樓。」





Seasun講番拍戲,佢話:「多謝導演畀機會我,令我可以投身大銀幕,因為呢部戲,我先可以上車。今次成為電影新人,導演話認識我係睇咗《有樓萬事足》,但最初被唔睇好,我哋交流咗,佢畀我真誠打動,佢知我好鍾意藝術,感覺我比較簡單女仔。」導演選Seasun做女主角,佢話自己都呆咗,戲中有全裸演出,Seasun話:「全祼露點要斟酌,始終第一次。」Seasun話佢戲中扮一個dancer,其中有一幕戲講佢同另一個女仔前戲互動,挑逗男主角,大玩3P。



Seasun話首次演出呢類角色,幸好導演教路:「由思想到工作上,慢慢適應,大家教咗我好多性愛藝術,肢體語言,教我點用手用腳同皮膚去表達,clam down男主角個心,當中都有唔少性愛場面,但電影還電影,AV還AV,呢套戲係大家演員共同心血,努力成果,希望大家拭目以待,唔好戴有色眼鏡睇,電影同我哋一樣咁吸引。」Seasun先劇透一幕豪放場面,佢話係跟男主角去蒲:「玩到胸圍、底褲掟落舞台,我當拍緊係嚟緊M,一路漏住拍,件裇衫都一路除,一路拋去畀台下觀眾,仲沾咗血漬,台下觀眾又將我件血漬舞衣拋番上台,呢場戲,我頂住拍,直至音樂停先落台。」





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!