掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

【從此斷交】拍三級片被欺凌 「湖北舒淇」爆喊數臭「高潮女」Seasun __,舒淇,鄧寶怡,高潮女,Seasun,

「湖北舒淇」王家淇哭訴拍戲時遭Seasun欺壓。 (攝影: 林德雄、廖達燊 )
高潮女Seasun早前接拍咗以李宗瑞迷姦案為題材嘅三級電影《有罪》,佢話片酬唔錯,馬上有錢「上車」,即被揭去年喺筲箕灣買咗一個價值600萬嘅三百幾呎單 ...


高潮女Seasun早前接拍咗以李宗瑞迷姦案為題材嘅三級電影《有罪》,佢話片酬唔錯,馬上有錢「上車」,即被揭去年喺筲箕灣買咗一個價值600萬嘅三百幾呎單位,Seasun自稱片中有全裸露點,叫大家唔好戴有色眼鏡睇佢。(新聞連結: https://bit.ly/2QT91dm )Seasun風騷做業主,卻辣㷫同片《有罪》三點盡露女主角、25歲「湖北舒淇」王家淇,被搶fo嘅王家淇日前向《蘋果》爆料,踢爆Seasun戲中冇露點,純粹搵替身出鏡,指責佢吹水博宣傳。



訪問當日,王家淇一聽Seasun個名就顯得委屈,佢用普通話話:「我只能這樣說,全套戲就我一個真露,拍戲過程中,製作人給我很大壓力。拍時有一場戲,我跟Seasun要穿丁字褲(T-back),每人的褲子上都寫了名,不知道她的褲子怎樣弄髒了,她拿了我的去穿,我最後沒得穿,還被人講成為了拍戲連內褲都不穿。」



「在她(Seasun)的感覺中,我就是個低賤的人,她覺得我為甚麼拍戲脫衣服,又沒有很多錢的片酬,我還要這樣拍,問我是不是神經病。我拍這套戲,家人不支持,跟男朋友分手,我壓力好大。拍戲過程中,我跟男主角有床戲,他用皮鞭抽打我,我痛得叫,她們就在隔壁取笑我怎麼這樣enjoy,我真的只為拍戲付出。」王家淇又爆Seasun經常片場發脾氣,又話拍又話唔拍,影響流程,要導演常常安撫,王家淇話:「一時說沒化完妝,一時說內衣沒弄好,她的戲很短,結果花了整整5、6小時。」



諗番起點樣俾Seasun揶揄,王家淇情緒開始激動,崩潰痛哭。有指Seasun反駁話王家淇借佢宣傳,王家淇一邊抹眼淚,一邊不屑咁話:「我是用自己身體去做主角,我沒有必要借她炒新聞,不知她為甚麼這樣厲害,我覺得做人要真實,要對得住良心,她露的是『替點』。」



對於Seasun高調晒命,拍完戲有錢買樓做業主,係咪好高片酬?王家淇話:「她是高手,好厲害,我就沒有收到600萬片酬。」王家淇表示自己全露片酬都唔係好高,唔夠畀首期,問佢片酬夠買乜嘢?王家淇好抵死咁話:「買到自己的良心。」據知Seasun都只係5位數字片酬,但卻財來有方,成功「上車」。兩女隔空對罵,相信將來好難再合作,王家淇落閘:「我不敢啦,因為她真的好厲害,盡量不要一起,我有點怕她。」可覺Seasun係港女?王家淇話:「我不敢說啦,總之我很怕,我本來是女主角,已脫也被說成這樣,我沒有必要借她來炒作。」王家淇表示過往曾拍過張家輝執導嘅電影《陀地驅魔人》,若要炒作都唔會想利用Seasun。



王家淇呢次拍三級片,未來演藝路,佢話性感可以,但要視乎劇情需要,呢次豁出去,因為有見自己已經25歲,想喺事業上有突破:「本來我有個不錯的男友,他打本在深圳開健身工作室和美髮店,還想跟我結婚,但我不想天天用他的錢,我想有自己事業,希望這部戲可以突破自己。」王家淇最終要事業,男友即同佢分手。王家淇被指係「湖北舒淇」,佢直認想叨舒淇光,以佢做學習目標。



採訪:劉敏

場地:Otto



Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊 http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



「湖北舒淇」王家淇哭訴拍戲時遭Seasun欺壓。 (攝影: 林德雄、廖達燊 ) 來自湖北嘅王家淇有幾分似舒淇,被封「湖北舒淇」。 來自湖北嘅王家淇有幾分似舒淇,被封「湖北舒淇」。
王家淇首次拍戲三點盡露,希望一脫突破演藝事業。

王家淇首次拍戲三點盡露,希望一脫突破演藝事業。
王家淇講到拍戲時遭Seasun搶T -back,即激動流淚。

王家淇講到拍戲時遭Seasun搶T -back,即激動流淚。
王家淇唔介意拍戲走性感路線。

王家淇唔介意拍戲走性感路線。
王家淇話呢次接拍三級片,男友即同佢分手。

王家淇話呢次接拍三級片,男友即同佢分手。
王家淇(後排左一)爆Seasun(後排中)拍戲搵替身露點。(劇照)

王家淇(後排左一)爆Seasun(後排中)拍戲搵替身露點。(劇照)
王家淇(左二)落閘話以後唔想再同Seasun(右一)合作。(資料圖片)

王家淇(左二)落閘話以後唔想再同Seasun(右一)合作。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!