掃呢頁CODE去手機

2018年11月23日 星期五

【隨時再入市】身家過千萬係擇偶條件 高潮女Seasun再爆:扮過雞,唔係真係雞 __,鄧寶怡,高潮女,Seasun,

高潮女Seasun話會隨時再入巿。( 攝影:林德雄、廖達燊)
23歲高潮女Seasun(鄧思宸)係惹火定惹是非?Seasun去年喺大台實況節目《有樓萬事足》,衝口而出「有樓有高潮」同「冇樓唔好白撞」,由零知名度變 ...


23歲高潮女Seasun(鄧思宸)係惹火定惹是非?



Seasun去年喺大台實況節目《有樓萬事足》,衝口而出「有樓有高潮」同「冇樓唔好白撞」,由零知名度變成話題人物。Seasun把握機會去接拍三級片《有罪》,賺咗片酬就「上車」,風騷做業主。首置單位僅三百呎,Seasun嘅dream house係二千呎何文田豪宅,所以佢話仲要努力再入巿,Seasun日前就喺佐敦行地產舖,睇實行情,準備隨時再「扑搥」。



Seasun睇完行情,明顯心中有數,佢接受《蘋果》專訪時直認:「近排想睇下啲樓乜嘢價位。」咁啱唔啱呀?鍾情何文田嘅Seasun答:「我都係好鍾意嗰間相連單位,有情意結。」網友揶揄Seasun買「蝸居」非「豪宅」,Seasun話:「呢間攞嚟投資,見有潛力咪買。真係太細(指手持物業),唔夠住,層樓我唔係自住,我租畀一個日本人,佢得閒返嚟住,租金好flexible,我仲要貼錢供樓。」



Seasun認定買磚頭有用,近日樓巿有下調趨勢,佢當然望到實,仲有意喺18區都買樓,第一間已喺筲箕灣插旗:「係呀18區,成條港島綫我霸晒,一區區掃落去,港島區地租真係唔同,我自己嗰區(筲箕灣)長大,揀樓要唔好離地鐵站太遠,最好係校區,或近街巿,將來自住,有個家會方便。」



Seasun呢次全靠拍咗一套三級片「上車」,日後演藝路係咪都肯繼續「賣肉」?佢話:「睇吓仲有冇其他導演賞識,其實今次第一套好大尺度,我有一場戲同女仔互動,挑釁男主角,我有全祼露點,但做足安全措施。」會唔會怕被定位,或者認為借身體做工具?Seasun話:「好睇劇本,劇情需要,我覺得性感造型係藝術,身體冇一條直線。」Seasun懶理坊間話佢拍三級片換樓,佢理直氣壯:「你用乜嘢方法賺錢,冇人理你,你去賭咪一樣,我今次(買樓)都係賭㗎,盡地一鋪過。」



拍脫戲怕唔怕男友介意?Seasun話呢排單身冇包袱:「冇拍拖,唔使諗咁長遠。」不過呢次接拍《有罪》,Seasun就話媽咪好支持:「我有同媽咪講角色要求,佢知我鍾意藝術,媽咪好開心,覺得我幾乖,肯為個家付出,又識諗上車買樓,人又幾慳,平實咗。」Seasun講講吓又「跳掣」爆金句:「做呢件事肯定好靚(指拍裸露戲),背後帶出嚟嘅訊息係咪國際化,係咪可持續,我覺得自己一年前太感情用事,後來磨練咗,拍戲反而好relax,你扮過雞,你唔係真係雞嚟,藝術高於生活實性。」



Seasun嘅金句「有樓有高潮」,街知巷聞,佢話冇後悔咁講:「當日錄影講呢句說話,你問我,梗唔係,有樓點會有高潮啫?呢句話邏輯上係搞笑,我認為樓同高潮,都會追求無窮無盡,睇住(個巿)起跌,個巿有高潮,睇到都開心啦,我想快啲有個家,想搵個人一齊住。」



自稱冇拍拖嘅Seasun,有樓後恨拍拖,「香港男仔悶悶哋,佢哋好評頭品足,成日將我哋同大陸、台灣女仔比,冇意思,我鍾意外國男仔多啲,外國男仔out going,我細個會睇邊個國家離婚率低,就揀嗰啲男仔拍拖,係愛爾蘭呀。」所以,Seasun喺17歲時,試過喺coffee shop搭訕識咗一名24歲嚟香港做實習工程師嘅愛爾蘭男朋友,大家拍拖三年。Seasun爆分手原因:「我睇到佢同第二個女仔搞嘢嘅片,佢好過份。」Seasun話同愛爾蘭舊愛拍拖,對方冇要求佢拍情慾片,「我本身覺得剝晒衫好鬼肥,根本女仔下面,冇乜嘢好睇,我一定唔會畀佢拍。」



講到擇偶條件,Seasun要求對象必須有錢有樓:「有錢,一定要㗎,唔可以太窮,唔可以差過我。其實唔單止有錢,都要睇人品,對我好,支持我多啲,花弗唔要,佢一定要有樓,大大間啦。」如果擁有大大間豪宅,以Seasun有錢定義,咁男方身家點都要過千萬,Seasun話:「至少要。」



Seasun再蒲頭做宣傳,佢皮膚光滑咗,化妝冇咁濃,問佢有冇微調?Seasun話:「我幾懶,唔鍾意搞咁多嘢,我見人打水波針,搞到塊面又紅又腫,好唔自然,但啲人追求進步,要keep住做,又晒錢,我咁懶唔會,用錢買樓好過。」如果要Seasun揀最鍾意嘅身體部份,佢話會揀自己啲皮膚:「我最鍾意自己啲皮膚,係身體最大器官,好敏感,接觸外界,其實我份人幾感性。」Seasun自爆有靚膚質因為兩年前開始轉食素,「近排睇住個巿,套戲又上,唔知出面嘅人會點睇,我食素後令胸細咗,冇拍戲時咁挺。」 



採訪:楊定

場地:板燒郎



Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊 http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



高潮女Seasun話會隨時再入巿。( 攝影:林德雄、廖達燊) 高潮女Seasun行地產舖睇吓有冇筍盤。 高潮女Seasun行地產舖睇吓有冇筍盤。
Seasun豪氣話要18區都想買樓。

Seasun豪氣話要18區都想買樓。
Seasun細心睇樓盤單張。

Seasun細心睇樓盤單張。
Seasun話全身最滿意係皮膚。

Seasun話全身最滿意係皮膚。
Seasun話接拍三級片,媽咪好支持。

Seasun話接拍三級片,媽咪好支持。
Seasun自爆食素後縮胸。

Seasun自爆食素後縮胸。
Seasun話擇偶要揀外國男仔。

Seasun話擇偶要揀外國男仔。

鍾意就快D Share啦!