網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月23日 星期五

【有片】「姣版舒淇」數臭「高潮女」Seasun 爆喊申冤:佢著咗我條T-back! __,舒淇,鄧寶怡,高潮女,Seasun,

【有片】「姣版舒淇」數臭「高潮女」Seasun  爆喊申冤:佢著咗我條T-back!
【有片】「姣版舒淇」數臭「高潮女」Seasun 爆喊申冤:佢著咗我條T-back!三個女人一個墟,咁兩個女人呢?咪就係不和囉!「有樓有高潮」嘅Seas ...


【有片】「姣版舒淇」數臭「高潮女」Seasun  爆喊申冤:佢著咗我條T-back!





三個女人一個墟,咁兩個女人呢?咪就係不和囉!「有樓有高潮」嘅Seasun冇見一排,原來走咗去拍戲, 不過有Seasun嘅地方就有是非,今次佢就同一套戲嘅演員「湖北舒淇」王家淇唔多咬弦,人哋仲搵埋記者出嚟申冤添,佢兩個究竟咩事咁大仇口呀?




Seasun聲稱片酬夠佢「上車」,又自稱會喺電影中全裸露點。不過呢次「湖北舒淇」call記者做專訪,踢爆Seasun吹水,話佢全部都係講大話喎!

 



全套戲只得佢一個女演員有露點,Seasun同其他女演員拎脫戲嚟炒作,係利用佢嘅身體去宣傳自己喎!







佢仲話俾Seasun蝦,拍戲嘅時候俾Seasun拎咗佢條T-back著,搞到佢冇得著,令人誤會佢專登唔著內褲博上位喎!





仲有擺款、亂發脾氣呢啲啦。





呢位「湖北舒淇」直認想叨舒淇光,果然好有強國女人「積極上進」嘅特色。

佢啲喊戲⋯⋯仲有好大嘅進步空間!Over咗喇!做多咗!做多咗!



睇片

資料來源:蘋果日報



我哋不如回一回帶,睇下前排Seasun牽涉嘅一宗膠事:

【有片】港男當街向女神求愛 被高潮女Seasun擋駕狂串

近日,網上瘋傳三段影片,一班女Model工作期間,被人名港男亂入,仲當眾向其中一名女Model 求愛,點知突然殺出個程咬金。有樓有高潮嘅 Seasun 走出嚟擋駕,仲用尖酸刻薄嘅說話狂串呢名港男。



(最底有原片)

有個叫占士邦嘅港男突然拎住一枝花向一名女Model 求愛。

呢個時候,有樓有高潮嗰個 Seasun 就出嚟幫手擋駕,佢用尖酸刻薄嘅說話狂串港男。



期間,Seasun 叫港男占士邦攞啲誠意出嚟,更質問「樓、車、豪宅」,佢俾到啲咩女方?

最後, Seasun 同占士邦講: 「為咗表示你嘅誠意,你攞條鎖匙出嚟先啦 (豪宅鎖匙)。」



占士邦真係拎咗自己屋企條鎖匙出嚟,但 Seasun 就串佢: 「你唔係攞屋企鎖匙呀嘛? 你唔係真係攞屋企同你媽咪住嗰條鎖匙出嚟呀 ? 好啦你可以收番佢 !!」

花生佬聽到條女把聲真係硬L晒,個拳頭!但一望到佢地,GG..就好快軟晒。



有唔少網民就話一定係做戲囉。亦有網民表示,原來被求愛果位女Model 叫Coco Yuen ,乜水啊 ?

原來係有盜竊案底嘅 20萬Chanel袁晴晴 (Coco Yuen ) 。

曾自爆:我仲係處

>>>>巴打爆料







Part A

Posted by大娛樂家on Sunday, 30 September 2018









你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!