網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月2日 星期五

陳煒:爭視后爭出面?胡定欣拉隊Selfie獨欠陳煒 __,胡定欣,視后,陳煒,

人多嘅地方就會有是非…無綫今年年底頒獎禮「視后」一獎競爭特別激烈,有份候選的演員陳煒、胡定欣、黃智雯等早前便出發往星馬拉票,加埋其他獎項候選人如李施嬅 ...


人多嘅地方就會有是非…


無綫今年年底頒獎禮「視后」一獎競爭特別激烈,有份候選的演員陳煒、胡定欣、黃智雯等早前便出發往星馬拉票,加埋其他獎項候選人如李施嬅、袁偉豪、譚俊彥及黎諾懿,一行七人聲勢浩蕩,不過人一多,又身在外地,好多真性情就Show晒出嚟喇!

講明拉票,眾人除咗去當地出席現場活動,同當地粉絲互動,佢哋都有喺社交網晒相拉票,不過翻查番幾位嘅IG,活動合照當然齊晒人,但係多張私下Selfie嘅大合照中,就零零舍舍唔見陳煒,相反其他6人就開心頭貼頭合照。有網友質疑係咪同樣都係憑《宮心計2深宮計》問鼎視后嘅胡定欣拉隊嗌眾人杯葛陳煒,搞到大合照冇咗影呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!