掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

楊洛婷Sweet內衣誘老公啤多件 __,底衫褲,楊洛婷,內衣,

楊洛婷與貝安琪同樣想生多個,可以交流吓造人心得!
楊洛婷Sweet內衣誘老公啤多件藝人楊洛婷前晚出席時裝活動,講到早前因搬屋而與老公阿Tim(樂隊DearJane主音)吵架,她踢爆老公答應「造人」氹番 ...


楊洛婷Sweet內衣誘老公啤多件

藝人楊洛婷前晚出席時裝活動,講到早前因搬屋而與老公阿Tim(樂隊Dear Jane主音)吵架,她踢爆老公答應「造人」氹番她:「佢話肯生第二個,咁我都好開心,因為佢有『前世情人』,我都想有個!佢話依家可以嘗試吓,但轉頭又話嚟緊要開演唱會同出咗歌,工作好忙碌,所以我話最緊要夜晚交人,唔好晚晚凌晨先返,我朝早唔得!」她自言已預備香薰蠟燭,還會想出不同主題,以增添夫妻之間的情趣:「試過買糖嘅內衣,又試過配埋朱古力醬,因為老公鍾意朱古力,成個感覺好Sweet!」

同場的貝安琪坦言身邊不少朋友已有兩個孩子,故再度「造人」有點壓力,又指老公目標生兩個孩子,自己亦希望第二胎是女兒。

貝安琪
  • 貝安琪





鍾意就快D Share啦!