掃呢頁CODE去手機

2018年11月12日 星期一

胡杏兒:老公半裸 胡杏兒着白Tee落水變透視誘惑 __,胡杏兒,

又Sweet又性感,索到爆!藝人胡杏兒近日同老公李乘德(Philip)及囝囝Brendan一家三口去咗馬爾代夫度假,連日嚟佢都甫咗唔少旅行靚相,其中一 ...


又Sweet又性感,索到爆!


藝人胡杏兒近日同老公李乘德(Philip)及囝囝Brendan一家三口去咗馬爾代夫度假,連日嚟佢都甫咗唔少旅行靚相,其中一張全身相入面,佢更因為身形圓潤不少而被網友猜測有喜添!

呢日佢再更新社交網,雖然就未有喜訊宣布,不過佢就好識做咁上載福利圖益粉絲。相中見佢同老公齊齊喺泳池「鴛鴦戲水」,Philp赤膊上陣大晒一身結實肌肉,而杏兒雖然着咗白色tee,但亦一樣咁有睇頭,事關佢濕身後透出鮮紅色三點式泳衣,大玩透視誘惑嚟個「大解放」,而做咗媽媽嘅佢上圍似乎升cup不少,即獲網友大讚係索爆靚媽。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!