網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月6日 星期二

歐詠珊:涉事貨車不顧而去!歐氏姊妹撞車Total Loss __,歐詠珊,

歐氏姊妹直言最想搵得番個貨車司機。去年曾推出寫真集的模特兒「歐氏姊妹」歐詠珊(Janice)及歐詠寶(Yogurt),前晚上10時許駕車由沙田返回大埔 ...


歐氏姊妹直言最想搵得番個貨車司機。


去年曾推出寫真集的模特兒 「歐氏姊妹」歐詠珊(Janice)及歐詠寶(Yogurt),前晚上10時許駕車由沙田返回大埔寓所期間,在大埔公路沙田路段發生交通意外!尾隨一輛貨車突然由快線切線到她們駕駛中的慢線,從後撞向Janice的座駕,車身即時冒煙,再反彈撞向石壆,幸後方的私家車及時剎掣,否則或引發連環相撞,後果不堪設想,而涉事貨車不顧而去。

受傷的Janice及Yogurt獲其他司機幫忙Call白車送院,並已報警。兩女全身多處擦損及撞瘀,兼扭傷頸部及後腰,幸未有骨折,因恐防有內傷及後遺症,之後仍需覆診及照X光。兩女的座駕Total Loss,加上剛換了新零件,損失達十多萬元。

身體多處受傷

她們受訪時憶述意外仍猶有餘悸,腳踝紮住紗布的Yogurt,坐直時感到腰部非常疼痛,她們表示意外至今仍不時感頭暈及心口痛,當時負責駕車的Janice直指生死只是一瞬間:「事件發生得好突然,只係幾秒間嘅事,架車出煙,我哋仲聞到𤓓味,好驚爆炸!睇番影片我哋架車被撞之後失控旋轉,同架貨車擦身而過,如果撞埋去,我哋可能已經唔喺度!可惜鏡頭影唔到貨車車牌,最想搵得番個貨車司機,賠償係小事,但佢應該受到應有懲罰,撞到人唔可以不顧而去。」

晚晚發噩夢

兩女可謂流年不利,今年已傷病多次,Janice腰頸更已多次受傷,原來去年她亦發生過交通意外,相當無辜:「舊年坐的士被其他車撞,依家做司機又有意外,呢幾晚都發噩夢,之後揸車都會有陰影。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!