掃呢頁CODE去手機

2018年11月18日 星期日

黃德斌:黃德斌轉唔到行 走投無路返TVB頂硬上 __,黃德斌,TVB,

黃德斌有諗過放棄、轉行,笑言最後因為走投無路先返TVB!藝人黃德斌今日出席活動,宣揚對抗逆境的正能量訊息。他笑言開工經常遇到逆境,例如要拍動作戲份,又 ...


黃德斌有諗過放棄、轉行,笑言最後因為走投無路先返TVB!


藝人黃德斌今日出席活動,宣揚對抗逆境的正能量訊息。他笑言開工經常遇到逆境,例如要拍動作戲份,又坦言之前曾擔心冇工開,身邊朋友都會主動介紹兼職:「都有諗過放棄、轉行,但又轉唔到,啲老闆會覺得可能遲啲電影市道好番我又會返番去,當時試過一日食一個漢堡包、會不停灌水飲,又會喺公司搵啲嘢沖嘢飲。」續抵死笑言因為走投無路才返TVB拍劇,雖然再返去人工都不是太高,但勝在產量多:「都有問自己係咪鍾意做演員,覺得係就堅持落去,都好多謝TVB。其實都有諗過做幕後,但我唔識『吹水』,所以都係做番演員。」

他續指剛拍畢兩套電台劇集,快將開拍兩套電影,預計聖誕節可能需要開工。問到這是婚後首個聖誕節,不計劃同老婆二人世界慶祝?他笑話:「佢同我都鍾意熱鬧,如果唔使開工就梗係搵埋朋友一齊開Party!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!