掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

《是咁的,法官閣下》中嘅王君馨 可能係最多人想佢死嘅TVB女主角 __,王君馨,TVB,

王君馨雖然擔正台慶劇《是咁的,法官閣下》,但今屆「最佳女主角」、「最受歡迎電視女角色」應該無佢份架喇。不過假如大台肯增設一個「我最討厭女角色」,相信王 ...




王君馨雖然擔正台慶劇《是咁的,法官閣下》,但今屆「最佳女主角」、「最受歡迎電視女角色」應該無佢份架喇。不過假如大台肯增設一個「我最討厭女角色」,相信王君馨必定係大熱,因為好多觀眾都一致認為:「王君馨可能係最多人想佢死嘅TVB女主角。」

王君馨飾演嘅莫希萊一角,性格上太感性,感性得有啲變態,搞到要將夫妻嘅感情問題鬧上法庭,濫用社會資源之餘又涉嫌俾假口供妨礙司法公正,更可惡嘅係呷屋企隻金毛犬醋,然後欺負隻狗,真係冇陰公。所以,唔少觀眾都話佢呢種女人好難頂,唔單只男觀眾,連女觀眾都係咁認為。於是,當睇到王君馨坐喺天台疑似想跳樓自殺時,觀眾第一反應唔係阻止,反而話:「咁遲先跳?跳啦臭X,係死先好呀!」可想而知佢個角色幾乞人憎。

不過,不得不讚套劇嘅製作者。當人人都好唔鍾意王君馨嘅時候,劇情立即言簡意賅咁講返佢過去嘅遭遇、心路歷程,又救返一隻被遺棄嘅垂死狗仔,令本來覺得佢煩膠嘅觀眾,突然之間轉軚同情佢。能夠喺彈指間掌控觀眾對一個角色嘅感覺,值得俾like。當然都唔可以抹殺演員嘅功勞啦。

鍾意就快D Share啦!