掃呢頁CODE去手機

2018年11月26日 星期一

林子超:林子超正式簽約TVB晒員工證 __,TVB,

恭喜晒!藝人林子超(Andy)入行七年,曾擔任Now娛樂主播,最終因參演無綫劇集《宮心計2深宮計》而廣為人熟悉,近日他正式簽約成為無綫藝人,令他喜出望 ...


恭喜晒!


藝人林子超(Andy)入行七年,曾擔任Now娛樂主播,最終因參演無綫劇集《宮心計2深宮計》而廣為人熟悉,近日他正式簽約成為無綫藝人,令他喜出望外,Andy說:「好感恩,我第一套劇就係參與《深》,雖然套劇出街已經一段時間,但都仲有人記得我角色名,呢個真係一個好大嘅機會,令到公司覺得我有潛質做一個演員,今年年底開始同我傾合約,係一份好好嘅合約,令我成為無綫藝人。」

Andy指自己已拍畢兩套劇集,包括《解決師》和《法證先鋒4》,並期待播出時觀眾的反應,他說:「兩個角色好唔同,都係時裝劇,好大嘗試,我呢個歲數係睇TVB大,到今時今日拎到員工證,真係百感交雜,好似夢想成真咁!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!