網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月30日 星期五

【阿嬌嬲爆】未婚夫賴弘國自爆冇聽過 Twins嘅歌 __,Twins,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

【阿嬌嬲爆】未婚夫賴弘國自爆冇聽過Twins嘅歌阿嬌鐘欣潼同未婚夫賴弘國齊齊學習預演父母嘅國內節目《爸媽學前班》噚日(29日)播到第八集。節目出街以嚟 ...


  • 【阿嬌嬲爆】未婚夫賴弘國自爆冇聽過 Twins嘅歌


  • 阿嬌鐘欣潼同未婚夫賴弘國齊齊學習預演父母嘅國內節目《爸媽學前班》噚日(29日)播到第八集。節目出街以嚟,阿嬌同賴弘國經常喺節目大晒恩愛,搞到網民大叫sweet到差啲糖尿病,今集佢哋繼續放閃。

    喺今集嘅課程入面,教育專家叫嘉賓根據對人生遺憾嘅思考,向另一伴表達想要作出嘅承諾。賴弘國對阿嬌坦言:「我沒有聽過Twins的歌。」阿嬌聽到後即刻扮嬲,賴弘國就真情告白:「你卸下光環後,我還會是一直支持你的小粉絲。」係冧嘅。之後阿嬌亦坦露自己心聲,「感謝節目中所有人的分享,是你們令我自己更加了解婚姻生活,帶給自己更多的思考。」賴弘國也表示:「我們對以後的日子更有信心。」

    拍攝節目當日正值感恩節,寫感恩卡時,阿嬌感恩身邊出現嘅每一個人,「感謝人生中遇到了父母,遇到了阿Sa,遇到賴弘國。你們的出現讓自己反思人生的許多道理,遇到了更好的自己。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!