掃呢頁CODE去手機

2018年11月20日 星期二

中環鬧市驚現UFO 光點波浪形飄20秒 __,UFO,

中環鬧市上空驚現UFO(箭嘴示)。(讀者提供)不明飛行物體驚現中環鬧市上空!讀者吳先生向東網爆料,昨晚(19日)於解放軍駐港部隊大廈上空發現疑似UFO ...


中環鬧市上空驚現UFO(箭嘴示)。(讀者提供)


不明飛行物體驚現中環鬧市上空!讀者吳先生向東網爆料,昨晚(19日)於解放軍駐港部隊大廈上空發現疑似UFO,但不足20秒便消失眼前,「真係好誇張,好離奇!」他指當時不止自己目睹奇景,「有個的士司機都睇到,仲睇到『定晒格』」。

吳先生指,以往都曾有疑似目擊UFO的經歷,但遠遠比不上今次來得震憾:「有好多個光點,形狀係類似波浪形,現場睇真係好立體,好近」。事發至今已快一天,他仍未能平伏心情,腦海中不斷回想昨晚的景況,更嘗試找出一個合理解釋,「我有諗過係咪無人機演練,但應該唔會係鬧市(演練)」。

他認為昨晚的經歷非常珍貴,表示「我都想(UFO)係真!」東網向天文台查詢,獲覆至今未接獲市民關於UFO的報告。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!